Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.07.2015

Niebieska łączka. Blue lawn.

W poprzednim poście pokazywałam Wam zdobienie z użyciem farbek akwarelowych. A dzisiaj inne farbki, bardziej popularne i częściej używane do zdobień - akrylowe. 

In a previous post I was showing You a nailart where I used aquarelle paints. And today I have another paints, but more common to use on the nails - acrylics.



Baza jest prześliczny granat Mistero Milano Cobalt Intrigue. Kwiatki wykonałam za pomocą sondy a listeczki malowane są cieniutkim pędzelkiem. I to właściwie tyle. Całość pokryta top coatem Catrice Quick Dry & High Shine.



For the base I used this gorgeous navy blue Mistero Milano Cobalt Intrigue. To paint the flowers I used a dotting tool and for the leaves a tiny brush. And that's basically it. In the end I added a top coat Catrice Quick Dry & High Shine



Miłej niedzieli :) 
Have a nice Sunday :)

23 komentarze:

  1. Jaaaaka śliczna ta Twoja łączka :) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. aale cudne kwiatuszki! mnie farbkami na pewno by tak nie wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączka pierwsza klasa! Chcę taką, kojarzy mi się z niezapominajkami, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, nibu proste ale mi by i tak takie ladne nie wyszly

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka łączka? Toż to niezapominajki :P Ale i tak ładne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Identyczny kolor mam z Essence ;)). A taką łączkę chętnie spróbuję zrobić na paznokacich u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta Twoja łączka niezapominajek !

    OdpowiedzUsuń
  9. The small flowers looks so beautiful on the dark blue base! Wonderful manicure!

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziuchne, malusie kwiatusie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie kolorystyczne, śliczna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ maleństwa! Bardzo urocze zdobienie, żeby nie powiedzieć dziewczęce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty kochana masz mega talent do zdobień no po prostu cudna ci ta łączka wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze drobniutkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie to wyszło <3

    OdpowiedzUsuń