Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.07.2015

Mistero Milano - Innocent Pink.

Kto z Was lubi french manicure łapka w górę :)
Dzisiaj mam coś dla Was, bo Innocent Pink to typowy frenczowy róż. Neutralny, nieco przybrudzony wpadający leciutko w nude.

Which one of You like french manicure hands up :)
Today I have something for You, because Innocent Pink is a typical french manicure nail polish. Very neutral, slightly dusty with some tiny nude tones.


Konsystencja przyjemna, nieco rzadsza od poprzedników. Nie smuży, równomiernie pokrywa paznokcie. I jak się domyślacie kryje bardzo delikatnie. Jedna warstwa daje bardzo naturalny kolor. Paznokcie po prostu wyglądają zdrowo z bardzo delikatnym różowym odcieniem. Wystarczy dodać białe końcówki i gotowe. Ja wolę kryjące lakiery, wiec dodałam jeszcze dwie warstwy. Lakier szybko schnie, wiec nie ma z nimi większego problemu. Końcówki nadal są lekko widoczne ale kolor nabrał większej mocy. Myślę, ze do pełnego krycia jeszcze jedna warstwa by się przydała (czwarta). 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Gel Strength base coat)



The consistency is nice, a bit more runny that the previous polishes. It doesn't smudge, applies evenly on the nails. And as You can figure it out it has a very delicate pigmentation. One coat gives a very natural colour. The nails just look healthy with a slight pink tone. All You need is white tips and french is done. I prefer more opaque polishes, so I applied two more coats. The polish dries pretty fast so there was no problems with all the layers. The tips are still a bit visible, but the colour got much more intensive. I think that another coat (fourth) would give full opacity.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Gel Strength base coat)



Lakier możecie kupić TU
You can purchase this polish HERE

***



Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Mistero Milano 
This product was sent to me for a review by Mistero Milano. 

www.misteromilano.pl

9 komentarzy:

  1. Piękny i fajnie, że nie smuży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor, lecz ja w wakacje wolę nieco żywsze, pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma w sobie to coś :) choć nie lubię, jak przebijają końcówki paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz mi sie tu podoba a raz mam wrazenie ze jest dla mnie za jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś mnie ten odcień nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień, uwielbiam takie. :)

    OdpowiedzUsuń