Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.07.2015

Le Petit Marseillais - mleczko nawilżające. Hydrating milk.

Biedactwo tyle się musiało naczekać na recenzję. Chciałam już dzisiaj wrzucić post denkowy, ale zapomniałam o tym mleczku. Zdjęcia gotowe czekają już jaki czas, a mi recenzja całkiem wyleciała z głowy. 

Poor thing had to wait so long for a review. I wanted to publish my empties today, but I completely forgot t show You this milk first. I have the photos ready for a white, just the review had to wait a bit.

Le Petit Marseillais Mleczko nawilżające do skóry bardzo suchej 
Masło Shea, Słodki migdal, olejek arganowy

Opakowanie: ładna, solidna butelka wykonana z grubego, nieprześwitującego plastiku. Do samego końca wygląda estetycznie, nic się nie ściera i nie psuje. Zaopatrzona w wygodną pompkę, gdyby nie to, że nie chce za bardzo współpracować z konsystencja. Jest ona dla niej za gęsta. Zacina się i trzeba dłuższą chwilę poczekać aż naciśnięta pompka odskoczy i zassie ponownie produkt. Przyznam że mnie trafiało, bo jedno naciśniecie pompki to dla mnie trochę za mało. 
Pojemność 250 ml


Konsystencja mleczka przyjemna, nie za rzadka, dobrze się nakłada, nie roluje, nie pozostawia tłustej warstwy, tylko taką nawilżającą. Dosyć szybko się wchłania. Spodziewałam się czegoś cięższego po nazwie produktu, ale w sumie na lato jest ok. Wszystko super, gdyby nie to, ze pompka się zacinała.
Zapach przyjemny, delikatnie migdałowy, lekko słodki i nie przesadnie intensywny.
Działanie: mleczko bardzo dobrze nawilża i wygładza. Ale jak już wspomniałam, spodziewałam się czegoś intensywniejszego i wydaje mi się że do bardzo suchej skory może być nieco za delikatne. 
Nie podrażnia, nie uczula. 
Nie wiem czy kupię ponownie. Może skusze się na inną wersję.





Le Petit Marseillais Hydrating milk for very dry skin.
Shea butter, Sweet almond, Agran oil.

The packaging: a plastic bottle made of thick, non see through plastic. Looks very aesthetic and to the very end it looks good, nothing breaks and fades away. It has a little pump and everything would be good if it was cooperating with the consistency better. It;s just too think for it. It gets stuck and I had to wait a while for it to sprig back and suck the product again. I was anoying especialy that one pump was not enough for me.
Capacity of 25 ml.
Consistency was really nice, not too runny, applies well, doesn't leave any greasy film, but a very nice moisturizing layer. Absorbs fast. Looking at the name of this product I was expecting something heavier but for me its ok. Everything would be great if that pump was working ok. 
Fragrance is nice, slightly almondy, sweet, but not very intensive or heavy.
Result: it hydrates the skin very well and leaves it smooth. But as I already mentioned I was expecting something heavier and I think that for dry skin it might be too light. Doesn't irritate.
I dnno if I am gonna buy it again. Maybe I will try a different version.

Skład/Ingredients:


6 komentarzy:

  1. Bardzo podobał mi się zapach tego mleczka, ale samo działanie... No cóż, na pewno nie jest to produkt dla bardzo suchej skóry, jak to producent zapewnia. Coś tak nawilża, ale bardzo oszczędnie, więc nie rozumiem skąd się wziął ten napis na opakowaniu :D Ja nie miałam problemów z pompką, ale też moja buteleczka w połowie zużycia poleciała do mojej mamy, więc może nie zostałam o tym poinformowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam suchej skóry, wiec nawilżenie mi wystarczało.
      Moja pompka zacinała się od samego początku. Bez względu na ilość mleczka w butelce :(

      Usuń
  2. Migdały w składzie ? kuszące - uwielbiam ich zapach *_* ale moja skóra jest trudna - samo nawilżanie to z mało :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, ale zastanawiam się nad kupnem czegoś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam jeszcze;)samo opakowanie przyciąga wzrok;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jego próbki spakowałam na wakacje, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)) Niemniej szkoda, że ma parafinę w składzie :(

    OdpowiedzUsuń