Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.07.2015

Ya Qin An - stamping nail polish.

Post dla maniaczek stemplowania :p

A post for stamping freak :p



Jakiś czas temu otrzymałam od sklepu Born Pretty do testów te 4 lakiery. Ucieszyłam się, nie powiem, bo kolory są super. Ale jeszcze bardziej się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, jak pięknie wychodzą na ciemnym tle (tu czarnym). 

Not so long ago I received from Born Pretty store for testing those 4 stamping polishes. I was very happy, wont hide it, cause the colours are pretty cool. But I was even more happy when I saw how they stamp on dark backrounds (here black one).



Buteleczki są proste, o pojemności 15 ml, czyli całkiem sporo. Konsystencja bardzo gesta, mocno napigmentowana. Jeśli byście chciały malować nimi paznokcie (wg mnie trochę ich szkoda do tego), to z pewnością jedna warstwa dałaby pełne krycie. Wysychają szybko. Fioletowy odbarwia trochę stempel, ale to po jakimś czasie to schodzi. Reszta dobrze się zmywa. Nie odbarwiają płytek. 
Ten różowy już nosiłam na paznokciach w zdobieniu. Świetnie wygląda. 

The bottles are simple with 15 ml capacity. Consistency is very thick and very well pigmented. If You would like to use them as noral nail polishes (I think it's a waste thoug) one coat will give full opacity. They dry fast. The purple one can discolor Your stamper but after a while it goes away. The rest removes with no problems. The don't discolor stamping plates.
The pink one I already used in a nailart. Looks really cool.



Wszystkie wzorki pochodzą z płytki BP-L024
All the images come from BP-L024 stamping plate.



Na koniec zobaczcie jak je sobie oznaczyłam, żeby mi było je Matwiej znaleźć w szufladzie :D Sówki znajdziecie na płytce BP-54.
Have a look how I marked them so that it's easier for me to find them in my drawer :D You'll find those owls on plate BP-54.



Płytkę BPL-024 kupicie TUa lakiery do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Plate BPL-024 is avaliable HERE and the stamping polishes HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

24 komentarze:

  1. Zapowiadają się ciekawie :) Świetny pomysł na oznaczenie buteleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, sówki urocze na opakowania. :)
    Ja czekam na przesyłkę z tą płytką, róże są cudowne, a liski będą idealne na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płytki będziesz zadowolona. Piękna jest :)

      Usuń
  3. Ten róż nawet sollo na płytce wyglądałby ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślałam żeby go na gole paznokcie dać :p Może być ciekawie :) Dzięki!

      Usuń
  4. Łał :-)Ale cudne :D Musisz koniecznie cos namalowac nimi ^^
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są, szczególnie róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam różowy i zielony i jestem nimi zachwycona :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko tej ciemnej zieleni brakuje :p Bedzie moja!

      Usuń
  7. Muszę się skusić na te lakiery ;) Bardzo fajnie odbijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie się odbijają :D a pomysł z sówkami świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Od jakiegoś czasu myślę o zakupie tych stempelków bo bardzo ciekawy efekt dają :)
    Zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadają się świetnie, czekam na zdobienie z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten różowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydały by mi się takie lakiery do stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na czerni wymiatają! śliczne sówki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy tylko ja mam wrażenie, że o wiele lepiej prezentują się na ciemnym tle? Cudo!
    I w ogóle rewelacyjny pomysł na oznaczenie lakierów <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czerni jest większy kontrast. A ze one mega napigmetowane, to mocno się odznaczają. Na bieli sa tak samo ładne.
      Dzięki :))

      Usuń
  15. Zgapiam pomysł na oznakowanie lakierów, jest genialny! *.*
    Ja wolałam nie ryzykować i kupiłam lakiery B. Loves Plates ;) ale dobrze wiedzieć, że te też dają radę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj :)
      Te od B. są super.. gdybym nie miała tych to pewnie kilka bym przygarnęła. Kiedyś pewnie i tak jakiś fajny kolor zamówię, bo są odjazdowe!

      Usuń
  16. widzę, że się pięknie nadaja do stemplowania :D szkoda że tylko 4 kolory, czekam na zdobienia z nimi w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest 5. Brakuje mi ciemnej zieleni.
      Odbijają świetnie :)

      Usuń