Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.07.2015

Green Pharmacy - szampon z rumiankiem. Chamomile shampoo.

Szampon pojawił się już w poście denkowym, ale obiecałam recenzje. Oto jest :) 

This shampoo is long time gone and already showed it to You in an empties post, but I promised to write a review. Here it is then :)


Green Pharmacy Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim.


Opakowanie: plastikowa butelka w aptecznym stylu. Podoba mi, się taka :) Jest wygodna, zamkniecie z klikiem, wszystko działa jak należy. Pojemność 350 ml. 


Konsystencja żelowa, trochę za rzadka bo może przeciekać przez palce. Pieni się bardzo delikatnie dlatego tez trzeba go więcej użyć aby moc rozprowadzić na całych włosach, szczególnie długich. Wydajność nie jest zatem imponująca, ale też nie jest bardzo drogi i butelka jest większa od standardowych. 
Zapach herbaty rumiankowej z miodem. Uwielbiam go! Uwielbiam herbatę rumiankową :p
Działanie: szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, mimo, że jest dosyć delikatny. Radzi sobie z olejami. Nie plącze, nie wysusza, nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów. Jak dla mnie mógłby trochę lepiej się pienić, ale coś za coś ;) Polubiłam go. Zauważyłam ze B. mi go podbiera wiec chyba mu też pasuje.
Kupię ponownie.



Green Pharmacy hair shampoo for weak and damaged hair with chamomile. 

The packaging: plastic bottle in kinda old fashioned pharmacy style. I like it :) It is comfortable to use, cap with a lid, nothing breaks and works as it should. Capacity of 350 ml.
Consistency is a bit too runny for my liking and may drip through the finger. It foams a bit gentler than normal shampoos too so with longer hair like mine I have to use a bit more of it. The efficiency doesn't come up too good in this case, but with the low price and larger than normal bottles it all ok. 
Fragrance of a chamomile tea with honey. I just love it! I love chamomile tea :p
Result: it cleanses the hair very well even though it is very delicate. Handles oils, doesn't leave the hair tangled or dry. Doesn't make them go greasy faster. For me it could foam a little bit better, but cant have everything I guess ;) I really like it and I notice that B. was stealing it from me, so he must have liked it as well.
I will buy it again.



Skład/Ingredients:


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam wersję z granatem :) Tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, ze jest wersja z granatem :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś szampon z Green Pharmacy, przyzwoicie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten szampon i właśnie w tej chwili mam go w łazience i uzywam zresztą ostatnio dodalam do wniosku że bardzo mi odpowiadają szampon z Green Pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko ten jeden, ale z pewnością skusze się na inne.

      Usuń
  4. Wygląda na produkt warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rumianek w kosmetykach raz lubię, raz nie. Herbata rumiankowa kojarzy mi się z bólem brzucha, także niezbyt pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rumianek w kosmetykach raz lubię, raz nie. Herbata rumiankowa kojarzy mi się z bólem brzucha, także niezbyt pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń