Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.07.2015

Grapefruits.

Nazwy niektórych lakierów aż same się proszą o konkretny wzorek. Cóż ja mogłam tu innego dać niż same grapefruity? Szybko przejrzałam moje płytki i wyciągnęłam ta tropikalna z idealnymi cytrusami :)

Some polish names are asking for a specific pattern. I just couldn't do anything else here than grapefruit. I quickly checked my stamping plates and took the tropical one with just perfect citruses images :)




Grapefruit Sorbet od Mistero Milano to baza i pomysłodawca. Pytka Xiuya 27 nie sprawia żadnych problemów. Grapefruity są w prawym dolnym rogu. A o lakierze do stempli Ya Qin An możecie poczytać więcej TU. Na koniec jeszcze mój ulubiony top coat do stempli Golden Rose Gel Look i voila.




Grapefruit Sorbet from Mistero Milano is a base here and the initiator of those nails. The Xiuya 27 stamping plate gives no problem and the grapefruits I used are in the bottom right corner. Pink stamping polish Ya Qin An did great job too and You can read more about it HERE. And in the very end my favorite top coat for stamp nail art Golden Rose Gel Look and voila.




Lakier do stempli kupicie TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.


You can purchase this stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***

 

BornPrettyStoreLakier do stempli został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This stamping nail polish was sent to me for a review by Born Pretty Store.


11 komentarzy:

  1. Świetne! Muszę rozejrzeć się za dobrym stemplem, bo mani z użyciem płytek zawsze wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pycha! piękny kolor tego lakieru do stempli

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ten wzór :) piękne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. ta płytka jest świetna <3 piękny i soczysty mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor w 100% grapefruitowy :) A płytka na lato rewelacyjna. Zdecydowanie brakuje mi takiej owocowej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię grapefruitów :/za to ten kolor i zdobienie wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń