Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.07.2015

Evrēe - Max Repair serum do paznokci. Nail serum.

Nie często piszę o pielęgnacji paznokci. Pewnie dlatego, że nie sprawiają mi większych problemow, z wyjątkiem 2 łobuzów, które to zawsze mi się rozdwajają jak tylko podrosną. Jednak większy problem stanowią skórki, które są suche i lubią odstawać. Zaczynam je wtedy drapać i same wiecie jak to się kończy. Przez jakiś czas stosowałam własną mieszankę olejków, ale mi się skończyła :p Paznokcie były po niej naprawdę wzmocnione a skórki miękkie. Tym bardziej wiec byłam ciekawa tego serum do paznokci.

I don't write much about my nail care. Probably because I don't have major troubles with them except 2 exceptions. Those two nails always split when they get a bit longer. But the biggest problem I have with my cuticles and skin around nails. It's dry and likes to stick out. Then I start to scratch it and... You know how it ends. For a while I was using my own oil mix for the nails but I run out of it :p I remember that my nails got stronger and the cuticles really soft. And that made me even more curious about this product.



Evrēe Max Repair regenerujace serum do paznokci

Opakowanie: mała, miękka tubka o pojemnosci 8 ml. Produkt dozujemy przez wygodny, szeroki pędzelek. Nie martwcie się, nic się nie wylewa. Swoje serum trzymam w pojemniczku przy komputerze i bardzo często ląduje do ogry nogami. Pędzelek jest cały czas wilgotny, a jeśli chcemy więcej olejku, to wystarczy leciutko nacisnąć tubkę.
Całość dodatkowo zapakowana w kartonik.



Konsystencja rzadkiego oleju, bezbarwna. Jeśli nie przesadzicie z ilością, to cześć olejku wchłania się w skórki. Resztę można delikatnie wmasować. Oczywiście pozostawia tłustą warstwę, jak to olejek. Ja często nakładam niewielką ilość na same skórki wokół paznokci i zabieram się do pisania posta. Nic się nie tłuści a olejek w tym czasie działa.
Zapach ma bardzo przyjemny. Pachnie trochę jak ziołowe szampony. Świeży, lekko trawiasty.
Działanie: początkowo używałam olejku na suche, niepomalowane paznokcie. Przez 5 dni nakładałam cienka warstwę na paznokcie, skórki wokół i pod paznokcie. Zostawiałam na minimum godzinę a resztę wmasowywałam. I tak 2 razy dziennie. Po tym czasie już musiałam nałożyć lakier, dłużej z gołymi paznokciami nie wytrzymałam. Ale serum stosuje nadal. Codziennie nakładam na skórki wokół i pod paznokcie. Najbardziej zauważalna poprawa to stan moich przeklętych skórek. Nie ma zadziorów! :D Wystarczy że je lekko odsunę paznokciem i już. Są nawilżone i to mnie bardzo cieszy. Paznokcie zaczęły trochę szybciej rosnąć, co też pomaga pozbyć się uszkodzonych brzegów. Dwa rozdwajające się paznokcie odrastają. Końcówki nadal się łuszczą, ale nie sięgają tak daleko w głąb płytki. Jeszcze trochę podrosną i całkiem się ich pozbędę. Zapowiada się dobrze. 
Kupię ponownie, chociaż to pewnie wystarczy mi na rok. Serum dostępne jest w Rossmannach za około 15 zł.



Evrēe Max Repair regenerating nail serum.

The packaging: small, soft tube with 8 ml capacity. We apply this product with a very handy and wide brush. Don't worry, nothing spills though it. I keep mine in a little container near my pc and it often lands up upside down. The brush is constantly moist, but if we want more oil just gently squeeze the tube.
It is also packed in a box.
Consistency of a runny, colorless oil. If You don't overdo with the amount most of it should absorb into skin. The rest You can massage it in. Of course it will leave a greasy film as any oil. I often apply a very small amount just on cuticles and start writing posts. Nothing gets greasy and the oil has time to work.



Fragrance is very nice. It smells a bit like herbal shampoos. Fresh, slightly grassy.
Result: at first I was using it on clean, dry nails (without nail polish). For 5 days I was applying a thin layer on the nails, the skin around and under the nail too. All that twice a day. After those 5 days I had to add some nail polish :p couldn't walk with naked nails so long. But I still use the serum every day. I skin the nails, just on the skin and cuticles around and under the nail. The most noticeable change is in the skin. There is no dry sticking out skins! :D All I need to do is push the a bit with my nail. They very moisture and I am super happy about it. My nails started to grow a bit faster, which definitely helps to get rid of the damaged ends. My two spiting nails still have the edges split, but they grow and the split doesn't reach that deep to the nail. I am waiting for the grow a little bit more and will be able to get rid of all the damaged part. Looking good.
I will buy it again, though I think this one will last me like for a year or so.




Skład/Ingredients:




***

 
Produkt został mi przesłany do recenzji.
This product was sent to me for a review


10 komentarzy:

  1. Też mam dwóch takich łobuzów :P
    Serum ciekawe, choć ja poczekam aż zużyję obecnie stosowany olejek z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to dwa środkowe paznokcie :p

      Usuń
  2. Widziałam go ostatnio :) Jak skończy mi się odżywka, to może kupię serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio na blogach dużo recenzji tego produktu. Szkoda tylko, że mało blogerek pokazuje zdjęcia sprzed i po kuracji, gdzie można by było zobaczyć efekty. Trzeba zatem wierzyć na słowo, że suche fakty, o których piszecie, to prawda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejek się sprawdził. Czy u Ciebie się sprawdzi tego nie wiem ;)
      Dlatego warto poczytać wiele opinii. I jak w przypadku recenzji innych produktów, albo się wierzy, albo nie i próbuje samemu.

      Usuń
  4. Słyszałam ostatnio o tym serum na YouTube i chyba sobie go dziś zakupię. Zaczęłam brać witaminy na wzmocnienie paznokci od wewnątrz, więc ten produkt może będzie uzupełnieniem pielęgnacji i w końcu je zapuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam przedwczoraj to serum jako gratis za punkty w super pharm. Od wczoraj stosuję i zobaczymy jak się u mnie spisze - mam nadzieję, że tak samo dobrze jak u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyb się skuszę :) Cena nie jest wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co mam odżywkę z czterech pór roku, ale jak się skończy, to na pewno spróbuję to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdrowe paznokcie do podstawa jeśli chce się je dodatkowo "ozdobić" :)

    OdpowiedzUsuń