Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.07.2015

Czarne naklejki wodne. Black water decals.

Tego typu wzory można znaleźć na wielu płytkach do stempli. Ale jeśli stemplowanie Wam nie idzie, to są przecież jeszcze naklejki wodne. Wystarczy je wyciąć, namoczy i przykleić. Proste prawda? I nic się nie rozmaże pod top coatem ;)

Those kinds of patterns You can find on stamping plates. But if stamps don't work for You, try water decals. You just have to cut them out, soak in water and place on the nails. Easy innit? And nothing will smudge under the top coat ;)


Ten arkusik naklejek przyszedł do mnie ze sklepu LadyQueen. Naklejki są bardzo cienki, dobrze przylegają do paznokci, nie odstają. Wzorki są debrze wydrukowane i dobrej wielkości. Jedyne czego tu nie rozumiem, to dlaczego są tylko po 3 wzory całopaznokciowe? Jak to podzielić na dwie dłonie? :p Jakoś nie zwróciłam na to uwagi wybierając je z oferty sklepu...



I received this sheet of decals from LadyQueen online shop. They are very thin so they apply easily. They go very flat on the nail, nothing sticks out. The patterns are well printed and in good size. The only think I got get it why there are only 3 full nail patterns of each style? How to fit that into two hands? :p Somehow I didn't notice that when I was choosing them from the shop offer.


Bazą pod naklejki jest lakier Mistero Milano Innocent Pink. Na środkowym paznokciu i kciuku namalowałam kropeczki czarna farbka akrylowa. Wszystko pokryte top coatem Catrice Quick Dry & High Shine.

The base polish here is Mistero Milano Innocent Pink. On a middle finger and my thumb I added some black dots painted with acrylic paints. Everything sealed with  Catrice Quick Dry & High Shine top coat.


Naklejki mozecie kupic TU. Do wyboru sa rozne wzory. 
Kod BZLC15 da Wam znizke 15%

You can purchase those decals HERE. There are many patterns to chose from.
Use BZLC15 to get 15% discount.


***

 
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez LadyQueen
This product was sent to me for a review by LadyQueen

23 komentarze:

  1. Świetne! :) Miałam jedne naklejki wodne z tego sklepu i... zdecydowanie wolę stemple ;) Bardzo źle mi się z tymi naklejkami "współpracowało" albo... nie mam wprawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poszło bez problemu. Kiedyś miałam naklejki z allegro i były tak strasznie sztywne, ze praktycznie nie chciały do paznokci przylegać.
      Stemple uwielbiam :)

      Usuń
  2. Świetnie ci to wyszło lubię połączenie nude i czarnego, muszę wreszcie zaopatrzyć się w wodne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chyba też sobie wybrałam naklejki z tej serii tylko nieco inne wzory. Ja niestety pomimo ciągłego stemplowania nie radzę sobie z wzorami pionowymi bądź poziomymi, zawsze chociaż na jednym paznokciu odbiję krzywo - ratunkiem są naklejki wodne lub robienie naklejek ze stempli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jeden stempel taki duży, wiec robienie naklejek stempelkowych cały dzień by mi zajęło :p
      a te |problematyczne" wzory odbijam od góry - od nasady paznokci. Nie od boku do boku jak zwyczajne. I wtedy jest równo :)

      Usuń
  5. wzór świetny :) szkoda trochę, że tak dziwnie te naklejki są podzielone w opakowaniu.. ale można sobie poradzić tak jak Ty, albo na dwa środkowy, albo kciuk plus wskazówka itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tylko wiesz... zużyłam te trzy naklejki na lewa rękę i na prawa już tych samych nie miałam. Wiec albo po jednej i jedna się marnuje, albo na jednej dłoni masz dwie, a na drugiej jedna... No nie wiem kto to wymyślił i nie dal ich parzyście :p

      Usuń
  6. Ale świetny efekt :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki są świetne :) Szkoda, że są tylko 3, producent chyba tego nie przemyślał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądaja te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki ciekawe ale faktycznie nieparzysta ilość to jakieś niedopatrzenie producenta. Albo wręcz przeciwnie - jego celowy zabieg by kupić od razu 2 opakowania po jednym na każdą rękę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. :)fajnie wygladaja , jak namalowane:) super

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy wzorek ;) ja mam kilka arkuszy z naklejkami, ale nie mogę się zabrać za wypróbowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie to wyglada i po zdjeciach tez mytslalm ze to stemple. Fajnie ze dfo Ciebie doszla paczuszka od nich. Ja juz czekam na druga bo pierwsza wogole nie przyszla.

    OdpowiedzUsuń
  13. to specjalnie tak zrobione, żeby kupić dwa opakowania >.<
    Naklejki fajne, ale zdecydowanie stemple mnie wciągnęły, moje wodne leżą i już nawet mnie nie zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne są wzory tych naklejek :-) Tylko stemple nie są jednorazowego użytku ;-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie. Fajna baza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. How spectacular nails! So beautiful! And I just want to repeat the compliment words.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają świetnie, szkoda, że są tak głupio pakowane.

    OdpowiedzUsuń