Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.07.2015

Coś tu schrzaniłam. I screwed up something here.

Manicure z tych, które na blogu miały się nie pokazać. Ale stwierdziłam, że co mi tam. Może którejś z Was się pomysł spodoba i wykona go lepiej.

One of those manicure that I wasn't supposed to show on blog. But then I thought 'what the hell'. Maybe someone of You will like it and will do it better.



Pomysł w głowie mi się podobał, ale po skończeniu malowania coś mi nie pasowało. Może za dużo kolorów... Może paznokcie wyglądałyby lepiej utrzymane w jednej tonacji kolorystycznej... kropki tez trochę nierówne mi wyszły. Chyba miałam zły dzień :p

The idea in my head seemed good, but after I finished painting something was wrong. Maybe too much colours... Maybe if I kept it on one colour type it would look better. The dots are not super even either. I must have had a bad day :p


Bazą jest jaśniutki fiolecik Easy Paris 10. Do stempli użyłam białego lakieru Easy Paris 02 i płytki  BP-43. Kropeczki to farbki akrylowe. Na koniec top coat Golden Rose Gel Look.

The base is a light purple Easy Paris 10. For the stamps I used white polish Easy Paris 02 and a  BP-43 stamping plate. Dots I painted with acrylic paints and in the end I applied Golden Rose Gel Look.


I co o nim myślicie?
And what do you think about it?



Płytkę możecie zamówić TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

This plate You can order HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***

 
BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

21 komentarzy:

  1. troche nie w moim guście ale ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się kojarzy z mapą :) Bazowy kolor przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo skojarzenie miałam - jak mapa metra z kolorowymi stacjami :-) Ogólnie nie jest źle ale chyba zamiast kolorowych kropek trzymałabym się odcieni fioletu :-)

      Usuń
    2. Hahaha :) No coś z mapy ma.
      Tez mi się tak wydaje. W jednym kolorze byłoby lepiej.

      Usuń
  3. Ja nie wiem co Ci się nie podoba , przecież są świetne i pomysłowe! Rozumiem że ja jestem krytyczna wobec moich prac ale u Ciebie nie ma się czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież kropki są krzywe :p

      Usuń
  4. Ale o co chodzi? Coś jest nie tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś mi się w nich nie pasuje... Mialo być ładniej :)

      Usuń
  5. Gdybyś nie napisała, że coś Ci w tym zdobieniu nie pasuje to za nic w świecie bym nie wpadła, że coś jest nie tak. :)
    Może i pozostanie przy jednym kolorze wyglądałoby nieco lepiej, ale są wakacje, najlepszy czas na zabawę kolorami!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się bardzo podoba! niebanalne :) i kolory oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fantastyczny, ja go kupuję w 100%! :) Moim zdaniem dodatkowy kolor to świetna decyzja, gdyby nie te zielone kropeczki nie kliknęłabym tego linka - to właśnie one mnie tu ściągnęły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zielona farbka jest super :) Musiałam jej użyć.

      Usuń
  8. Oj wcale nie jest tak źle! Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem tak jest ze w glowie super a jak wykonamy to cos nam nie gra. Kolorystyke bym zmienila (kropki) i jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie taką płytkę sprawić, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to przypomina drzewo w sztuce nowoczesnej i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń