Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.07.2015

Cliché - Tahiti

Ja to mam refleks. Gdy żółte lakiery były modne to nie miałam prawie żadnego. Jakiś jeden malutki Golden Rose tylko. O ile bardzo podobały mi się u kogoś, to na swoich paznokciach ich nie czułam. Ale widać trzeba trafić na odpowiedni dla siebie odcień. I ten dzisiejszy to strasznie mi się podoba :)

I am so late. When yellow polish were on top I didn't have a single one. Just some tiny Golden Rose I think. I did like them on someones nails, but I just didn't feel them on mine. But I guess You have to find that one shade that just suits You fine :)


Kolor intensywny, ciemny, jakby lekko wpadający w pomarańcz, czy musztardę. Cudny! Aplikacja też bardzo dobra jak na żółty odcień, bo wystarczą dwie warstwy. Czyli tyle ile i tak zazwyczaj nakładam. Może smużyć, ale po drugiej warstwie tego nie widać. Wysycha szybko, przepięknie błyszczy.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Strength base coat)



The colour is so intensive, dark, almost like a light orange or mustard. Gorgeous!. The application is also good as for a yellow polish. Two coats give full opacity, which is a rather standard amount of layers for me. It can smudge, but after second coat they disappear. Dries fast, shines like crazy.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Strength base coat)



Lakier pochodzi z nowej kolekcji "Tahiti", z której już mam 4 odcienie: Tahiti, Aloha, Noites de Bora Bora i Tiki Tiki. Cud piękności :p

This polish comes from a new "Tahiti" collection. and I already have 4 shades: Tahiti, Aloha, Noites de Bora Bora and Tiki Tiki. Pretties :p



***

A jak już jesteśmy przy żółtym, zobaczcie jakie cudo mi zakwitło na balkonie. To Tigridia. Szkoda tylko że kwiatek jest tylko jeden i kwitnie jeden dzień. 

And since we are all around yellow today, have a look how gorgeous flower bloomed on my balcony. It's Tigridia. Pity it's just one and it will bloom just for one day.



11 komentarzy:

  1. Hmm. żółty to jednak nie mój kolor. A jeśli już to chyba wolę pastelowe odcienie żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z takim odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taki odcień i przyznam, że jest dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, takie żółtko jajka :)
    luuubię żółcie, są takie pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor mi się z Minionkami kojarzy, haha :D
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny odcień :) a kwiatek boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię żółciaki, niestety ciężko trafić na dobry jakościowo, ja lubię te z Avonu i chyba też je masz
    ten ma fajny nietypowy odcień

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie i piękny kolorek taki wakacyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie i piękny kolorek taki wakacyjny;)

    OdpowiedzUsuń