Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.07.2015

Cliché - Areia Magica

Czy mi się wydaje, czy nie ma zbyt wielu brązowych lakierów piaskowych. OPI ma jakiś w swojej ofercie (ładny swoją drogą) i żadnego więcej sobie nie przypominam. Chyba ogólnie brązowe lakiery nie są zbyt popularne.

I have a feeling that there is not too many brown sand polishes. OPI has something in their offer (very pretty by the way) and I don't recall anything else. I think that generally brown polishes are not the most popular.



No to ja mam dzisiaj dla Was brązowy piaseczek. A co! Areia Magica to taka mleczka czekolada. Nie za ciemna, lekko rozbielona. Przyjemna w obsłudze, nie smuży, szybko schnie. Pędzelek dobrze nakłada lakier. Drobinek mogłoby być nieco więcej, bo pomiędzy nimi widać błyszczący lakier. Ale to jednak jest zdecydowanie bardziej widoczne na zdjęciach. Efekt piasku delikatny.
Podoba się? :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



So I have a brown sand polish for You today. Hell yea! Areia Magica is a milk chocolate shade. Not too dark, pleasant to use. Doesn't smudge, dries fast, the brush applies the polish evenly. It could have a bit more of the sand bits, cause You can see some polish from between them, but that is more visible on the macro photos anyway. The sand effect is rather delicate.
So, do You like it?
On photos: 2 coats + base coat  (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


6 komentarzy:

  1. Ładny, ja mam brąz z Wibo, przypomniałaś mi o nim :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Też go mam. Jest bardziej połyskujący od tego.

      Usuń
  2. Wygląda ekstra, jednak mi przeszkadza ta faktura lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię brązy :-D Matowe piaski niekoniecznie ale brokatowe już tak ;-) Mam taki piasek z Lovely i naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie bardzo w moim stylu, ale ogólnie efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, 100% kolor kupy ;-)

    OdpowiedzUsuń