Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.07.2015

Catrice "Sense of Simplicity" (zapowiedź/preview)

Limitowana kolekcja "Sense of Simplicity" dostępna będzie od sierpnia do września w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Słowenia, Hiszpania, Grecja, Holandia, Belgia, Republika Południowej Afryki, Irlandia, Polska, Litwa, Rosja i Birma

New limited edition from Catrice "Sense of Simplicity" will be available from August till September in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Slovenia, Spain, Greece, Netherlands, Belgium, South Africa, Ireland, Poland, Lithuania, Russia, and Myanmar



Bouncy Eyeshadow

C01 Strike a Rose
C02 Straight Silver
C03 Linda Evan-Grey-Lista

Cream to Powder Blush

C01 Pure Pink

Transparent Mattifying Powder

Juicy Gloss 

C01 Strike a Rose
C02 Pure Pink
C03 Orange Obsession

Latex Lacquer

C01 Pure Pink
C02 Orange Obsession
C03 Minimalistic Mint
C04 Simply White

Mirror Glaze Lacquer

C01 Straight Silver


5 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy, ale kolory mają super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, chyba na nic bym się nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff... Nic mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się puder i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś zawsze coś się znajdzie fajnego, tak teraz nic mnie kompletnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń