Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.07.2015

Avon - White

Oj ten lakier to najprostszy w obsłudze nie jest. Od razu Wam powiem, że jeśli nie macie do lakierów cierpliwości, lub nie potrzebujecie koniecznie białego, kredowego lakieru, to go nie kupujecie.

Oh this polish id definitely not the easiest to use. I will tell You straight away that if You don't have patience for polishes, or don't need a white, chalky polish - don't buy it.



Kolor biały, bardzo biały. Wysycha do kredowego matu. Niestety aplikacja może sprawiać trudności. Lakier jest średnio gesty, zostawia smugi i bardzo szybko wysycha, wiec wszelakie poprawki na paznokciu są niemożliwe, bo po prostu lakier sobie zdzieramy kolejnymi machnięciami pędzelka. Ale za to że bardzo szybko schnie, można szybko nałożyć kolejna warstwę... i kolejna :p W sumie 3 cienkie, lub 2 średnio grube. Po wyschnięciu lakier wygląda tak jak na zdjęciu. Krycie dobre, ale powierzchnia jest nierówna. Ponieważ jest taki kredowy nie rozlewa się równomiernie po płytce.
Mi zależało na matowej bieli pod farbki plakatowe... wiec te nierówności specjalnie mi nie przeszkadzają. Chciałam po prostu uniknąć nakładania osobno matowego top coatu. Cieszy mnie że szybko wysycha i jest to własnie taka mocny, kredowy mat. Ale jeśli chcecie matowe paznokcie nosić samodzielnie, to lepiej poszukać czegoś innego.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Gel Strength base coat)



The colour is white, very white. Dries to a chalky mate finish. Unfortunately the application may be difficult. The polish has a medium thick consistency, leaves smudges and dries super fast. So fast that if You wanna patch up something on the nail You will just pull the polish and make it look even worse. But because it dries so fast You can very quickly apply the second coat.... and third :p Well, 2 medium thick coats, or 3 thinner ones will do the job. After the polish is completely dry it looks like on the photos. The coverage is good, but the surface is not very smooth. Because it's so chalky it doesn't spread evenly on the nail.
I wanted to have a very matte white polish to use with aqua paints... so all the flaws don't bother me much. I just wanted to avoid applying mattifying top coat. I am glad it dries fast to a chalky finish. But if You are looking for a matte polish to wear on its won, get something else.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Gel Strength base coat)


10 komentarzy:

  1. No nie, zdecydowanie nie! Ale ja mam ten biały z Avonu z serii żelowej i jest genialny ;) To moja najlepsza biel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żelowa seria jest bardzo dobra. Akurat białego nie mam, ale resztę bardzo lubię.

      Usuń
  2. Niestety często lakiery o białej barwie są ciężkie do malowania... Ja mam jeden do stempelków i ma bardzo podobny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może on by się do stempli nadawał... muszę to sprawdzić.

      Usuń
  3. tego się spodziewałam, dlatego go nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :p Ja miałam nadzieje na nieco lepsza współpracę, ale co tam.

      Usuń
  4. biel to kapryśny kolor, ale Ty rozprowadziłaś go idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie idealnie. Gdyby to nie był mat to pewnie poszłoby lepiej.

      Usuń
  5. z bialym nigdy nie jest latwo. Ja dotad nie znalazlam jeszcze swojego idealnego bialego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zostawia takie smugi. Ja mam biały macik z Lovely, kupiony głównie jako baza pod neony, gradienty, itp. Też szybko schnie, ale takich numerów nie robi :))

    OdpowiedzUsuń