Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.07.2015

Avon haul.

Ponad miesiąc temu byłam w Polsce i odebrałam moje zamówienia z Avonu. Czekały na mnie aż od grudnia, wiec trochę się tego uzbierało. Na szczęście powstrzymałam się przed zakupami drogeryjnymi. Twarda sztuka ze mnie :p

Over a month ago I was in Poland and was able to pick up my Avon orders that were waiting there for me since December. I managed to get quite a few things since then. Thank goodness I managed to stop myself from all kinds of drugstore shopping. That's how tough I am :p




- Glicerynowy krem do rak 
- Nowa pianka do mycia twarzy Nutra Effects
- Planet Spa maseczka do twarzy Bali Botanica - kolejna, bo jest bardzo fajna
- Szampon, odżywka i spray z nowej serii do włosów Supreme Oils. Ale już wiem, że się nie polubimy. 
- dwa olejki do włosów. Oba lubię, używam na zmianę.
- Planet Spa żel do mycia twarzy z herbatą. Niby nowość, ale kiedyś już taka seria była i żel mi odpowiadał.
- Planet spa maseczka nawilżająca z serii oliwkowej - też już ja kiedyś miałam. Świetnie spisuje się zima i po użyciu peelingu.

- Glycerine hand cream
- New foam face wash from Nutra Effects line
- Planet Spa Bali Botanica face mask - another one, 'cause it's good
- Shampoo, hair conditioner and spray from the new Supreme Oils hair line. I already know we wont like each other
- two hair oils. I like both of them.
- Planet Spa face wash with tea. It came out as a new thing, but I remember this one long time ago and I like that wash.
- Planet Spa moisturizing face mask from olive like - I had it before and it's nice to use in winter or after a strong face scrub. 



- dwie szminki Zmysłowa Przyjemność w odcieniu Rose Bouquet i Tawny Rose. Genialne są, żelowe, miękko suną po ustach i dają taki fajny mokry połysk. Już zamówiłam kolejna Purple Hyacinth. 

- two lipsticks Ultra Colour Indulgence in  Rose Bouquet and Tawny Rose. I absolutely love them. So smooth, gel like and give this  lovely wet shine. I already ordered another one Purple Hyacinth. 



I w ostatnim zamówieniu:
- z jakiegoś programu została mi się mgiełka nawilżająca Solutions. Zapach boski. Nawilżenia ogromnego nie oczekuję.
- Nowe kremy Nutra Effects Radiance na dzień i na noc. Miałam próbki i okazały się do mojej dery dobre. O dziwo, bo serii Radiance i poprzedniej Solutions nie lubiłam jakoś bardzo. 
- dezodorant On Duty
- od siostry dostałam krem Iwostin Puritin
- Tusz do rzęs Super Extend Winged Out
- Biovax maseczka do włosów - to jedyny kupiony w sklepie produkt.

And in the last order:
- from some program I have this moisturizing spray Solutions left. It smells amazing. I don't expect extra nourishing.
- New Nutra Effects Radiance face creams. I had samples and surprisingly I really liked them. The old Radiance like from Solutions didn't suit me too well.
- On duty deo roll on
- from my sis I got Iwostin Puriting face cream
- Super Extend Winged Out mascara
- Biovax hair mask - the only product I bought in a normal shop 



- błyszczyk do ust Color Trend Lucid - świetny naturalny odcień. Nie klei się, nawilża. Bardzo fajny.
- kredka do brwi - druga już. Bardzo pasuje mi jej kolor.

- Color Trend lipgloss in Lucid - great, natural shade. Its not sticky, moisturizes. Cool one.
- eyebrow pencil - my second one. I like this colour.



- od kuzynki otrzymałam taki oto zestaw. Odżywkę kiedyś miałam i ciągle ja wspominam. Genialna była. Teraz mam parkę :)

- and from my cousin I received this set. I had this conditioner already and I remember it so well. Awesome one. Now I have a pair :)

Znacie któryś produkt? 
Do You know any of those products?

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych szmineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie teraz mam większość kosmetyków z Avonu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak trochę z lenistwa, trochę z ciekawości zamawiam. Znam większość i wiem co mi pasuje.

      Usuń
  3. Kredka do brwi jaki ma kolor wg katalogu? Bo bardzo ladna. Serum na koncowki i marokanskie tez bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Dark Brown. Do brwi są tylko dwie, wiec łatwo będzie ja znaleźć :)

      Usuń
  4. Ale zakupów ;D Miałam kiedyś te serum do końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę... ale to tak z siedmiu katalogów ;)

      Usuń
  5. So many great products. Have fun with them!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie pokaż szminki :)
    Sensess Lagoon pachnie obłędnie, często sięgam po peeling do ciała i żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego ;) też ostatnio zamówiłam ten żółty olejek z Avonu do końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość z tych kosmetyków od Avon miałam :) Niestety połowa z nich okazał się być nie za fajna :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Serię planet spa z Avonu kiedyś bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię szminki Avon Zmysłowa Przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z maseczki PS będziesz zadowolona :) Świetna jest- zapach i działanie zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywke do włosów w czarnej tubie miałam i u mnie się super sprawdziła.. Żel do mycia twarzy chce też sobie zamówić. Błyszczyk ma ładny kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń