Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.07.2015

Avon - Anew Clinical krem wyrównujący koloryt. Multi-Tone Correcting Cream.

O ile mnie pamięć nie myli, to chyba 2 lata temu miałam z Avonu serum rozjaśniające do twarzy, własnie z serii Clinical. O takie [klik]. Pamiętam, że było tłuste, ale moja skóra dobrze na nie reagowała. Ciekawa byłam zatem jak spisze nie nowy krem rozjaśniający. 

If I am not mistaken about 2 years ago I had a serum from Avon from the same Clinical line. This one [click]. I remember it was a greasy, but my skin was reacting well to ti. I was curious then about the new face cream 



Avon Anew Clinical krem na noc wyrównujący koloryt skóry


Opakowanie: słoiczek wykonany z grubego szkła. Solidny, elegancki o pojemnosci 30 ml. Krem dodatkowo zapakowany jest w kartonik i zafoliowany. 
Konsystencja bardzo przyjemna, lekko żelowa, śliska. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, przez chwile twarz się świeci i wydaje się tłusta, ale po kilku minutach krem się niemal całkowicie wchłania nie pozostawiając tłustego, ani klejącego filmu. Taki mały słoiczek wystarczył mi na około 2 miesiące codziennego używania (stosowałam tylko na noc).
Zappach: sztuczny, nieco apteczny. Na szczęście nie jest intensywny.
Działanie: nie zauważyłam, aby krem rozjaśnił mi takie jedno uparte przebarwienie na policzku. Ale za to bardzo ładnie wyrównał koloryt skóry na całej twarzy. Moje czoło i nos są zazwyczaj bardziej różowe od reszty twarzy. Krem świetnie sobie z tym poradził. Dodatkowo bardzo dobrze nawilża skórę. Rano jest mega gładka, miękka, nie przetłuszcza się. Wygląda bardzo świeżo.
Nie zauważyłam zapychania. 
Kupię ponownie. Zdecydowanie lepszy produkt od serum.





Anew Clinical Absolute Even Multi-Tone Skin Correcting Cream with DSX

The packaging: a jar made of thick glass. Very well made, elegant with capacity of 30 ml. Its also packed with a foiled box.
Consistency is very nice, slightly gel like, slippery. Applies very well to the skin and will leave ti shiny for w while like if it was greasy, but after a few minutes it absorbs completely and doesn't leave any greasy or sticky film. This little jar last me for about 2 months of every day use (only as a night cream).
Fragrance is a bit artificial, pharmacy like, but its not intensive.
Result: I have this one annoying red spot on my cheek and it didn't handle it. But I noticed that it toned my skin really nicely. Normally my forehead and nose are more red than the rest and this cream made it all lighter. Good job! It it also a very good moisturizer. In the morning my skin was very smooth, soft. Doesn't cause it go greasy or shiny. It looks very fresh and well rested.
I didn't notice any irritation or stick pores.
I will buy it again. It's much better than the serum.



Skład/Ingredients:


***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

3 komentarze:

  1. Myślałam nad nim, ale jeszcze go nie wzięłam, póki co przebarwienia się uspokoiły, zobaczymy po lecie, choć mam nadzieje, że tak jak w zeszłym roku filtr pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. starego serum nie znam, ale ta nowa wersja jest mi bardzo "do twarzy" ;) i zużyłam już parę opakowań a kolejne mam w zapasie :) za to krem wg mnie nie zmienił nic - ani na lepsze ani na gorsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię ten pod oczy i na powieki :)

    OdpowiedzUsuń