Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.07.2015

Akwarelki. Aquarelle.

Lubię obrazki akwarelowe. Lubie jak farbki rozlewają się na papierze i tworzą plamy, a gdy wysychają to mają takie ładne cieniowanie i mocne brzegi. To samo chciałam mieć na paznokciach. Dlatego własnie kupiłam pokazywany już biały, matowy lakier Avon White. Lakier samodzielnie powalający nie jest, ale własnie pod tego typu farbki sprawdza się bardzo dobrze. Mocno rozwodnione farbki z niego nie spływają i wysychają jak na papierze. Poniżej widzicie pierwszą próbę, ale już mam pomysły na następne :)

I like aquarelle paints. I like the way the colours flood the paper creating blobs and when they dry out the colours are nicely shaded with sharp edges. I wanted to have that effect on nails. That is why I got the white mate Avon White polish I showed You. On its own it doesn't look stunning but it does a great job as a base for those kind of watery paints. They stick well to it and dry like on a paper. Below You can see my first attempt, but I already have ideas for more :)




Najpierw paznokcie ostemplowałam ślicznymi stokrotkami z płytki BPL-024. Płytka jest świetna, bardzo dobrze wygrawerowana - próbowałam prawie wszystkie wzorki i nie było z nimi problemow. Czarny lakier to Born Pretty stamping polish Black. No i teraz zaczyna się zabawa. Do kolorowania użyłam maleńkiego pędzelka i najzwyklejszych, szkolnych farbek. Mocno je rozwodniłam i zaczęłam cieniować. Farbki dosyć szybko wysychają, wiec można nałożyć top coat (Golden Rose Gel Look) i cieszyć się paznokciami. 




First of all I stamped the nails with those gorgeous daisies from BPL-024 stamping plate. What a lovely plate it is. I have tried most of the images and I had no problems with any of them. It's so well etched. The black polish is Born Pretty stamping polish Black. And now the fun begins. For the colouring I used a tiny brush and the most common aquarelle paints that kids use in school. I watered them very well and started to shade the flowers. They dry pretty fast so You can apply the top coat (Golden Rose Gel Look) soon and enjoy the nails. 





Płytkę BPL-024 kupicie TUa lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Plate BPL-024 is avaliable HERE and the black stamping polish HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.






***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

35 komentarzy:

  1. czy mówiłam już, że masz talent? :) są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mow do mnie jeszcze :D
      Może i mam, ale oczu tak pięknie jak Ty w życiu nie pomaluje...

      Usuń
  2. Magiczny efekt! Nie mogę się napatrzeć :-) Czyżbym miała kupić tą białą, matową paskudę? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się taka paskuda przydać :)
      Ja wiedziałam po co kupuje, wiec nie żałuję.

      Usuń
  3. A ja głupia swoje szkolne farbki wyrzuciłam! Efekt jaki osiągnęłaś jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz... a przydałyby się :p

      Usuń
  4. Śliczne te kolorowe stokrotki! Muszę zrobić ładne oczka do moich dzieci to może i mi dadzą się pobawić swoimi farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki. Też muszę spróbować takich malowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten czarny i miałam nadzieje ze będzie bardziej intensywny. Mani świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi farbami. Całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, cudne ! Chyba najpiękniejszy mani jaki widziałam na blogach ostatnimi czasy ! A swoją drogą wersja czarno-biała też jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to powaliłaś mnie na kolana tym mani *_* jestem absolutnie oczarowana całością - kolorami, motywem, sposobem wykonania ♥ cudoooooo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w ty zdobieniu i jutro kupię zwykłe akwarelki i muszę coś zmalować bo wpadnę w szał hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to pochwal się co zmalowałaś :D

      Usuń
  13. normalnie dzilea sztuki, przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Również kilka razy sięgnęłam po farbki akwarelowe i pokochałam tak samo. Ja niestety mam małe problemy z 2 wzorami z tej płytki od BPS, ja to chyba po prostu pechowa jestem, wiecznie coś nie tak xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem z Aztecka płytka i morska... nic mi nie chce odbijać (10 i 17 chyba)

      Usuń
  15. Pięknie to wygląda, świetnie skomponowałaś całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem, wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń