Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.06.2015

Zużycia maja. May empties.


Już końcówka czerwca a ja dopiero denko maja pokazuje? No zagapiłam się strasznie :p Szybko zatem nadrabiam.

The end of June is near and I am only showing May? I kinda lost track of time and forgot, I admit it. But here it is.



Włosy:
1. Radical odżywka w sprayu do włosów suchych i łamliwych - kupię ponownie [pełna recenzja]
2. Pantene odżywka do włosów - lubię ich odżywki, wygładza, nie obciążą, ale zapobiega puszeniu. Kupię ponownie.
3. Green Pharmacy szampon z rumiankiem do włosów osłabionych i zniszczonych. Polubiłam go, wiec kupię ponownie. Recenzja wkrótce się pojawi.

Hair:
1. Radical hair conditioning spray for dry and brittle hair - I will buy it again [full review]
2. Pantene hair conditioner - I like their conditioners. It smoothes the hair, doesn't make the hair heavy but stops the frizz. I will buy it again.
3. Green Pharmacy chamomile shampoo for weak and damaged hair - I really liked it so I will buy it again. Full review will show up soon.



Ciało:
4. BingoSpa żel pod prysznic słodkie migdały i biała glinka - bardzo ładnie, delikatnie pachniał przyjemna kremowa (choć trochę wodnista) konsystencja. Nie wysuszał, nie podrażniał. Trochę mało wydajny. Raczej nie kupię ponownie.
5. Ziaja masło do ciała z bio olejkiem arganowym - kupię ponownie [pełna recenzja]
6. Balsam do ust który dostałam jako gratis w aptece przy okazji zakupów. Doby był, natłuszczał, chronił, ale nic nadzwyczajnego. Nie kupię ponownie.

Body: 
4. BongoSpa sweet almonds and white clay shower gel - very nice, delicate fragrance, creamy )but a little runny) consistency. Didn't irritate or dry the skin. Not very efficient. I probably wont buy it again.
5. Ziaja body butter with argan oil - I will buy it again [full review]
6. Lip balm that I got as a gift in a pharmacy with some other shopping. Was good, but nothing special. Won't buy it again.



Pozostałe:
7. Avon Solutions Ageless Accolade krem pod oczy - jeden z moich ulubieńców. Mam nadzieje, że po zmianie serii krem będzie tak samo dobry. To moje ostatnie opakowanie, a zużyłam ich chyba ze 4. Treściwy, gesty, mocno nawilżał i wygładzał. Uwielbiałam go używać na noc. Kupiłabym ponownie.
8. Sally Hansen maximum Growth plus - świetna baza pod lakier. Wspominałm o niej przy wielu wielu swatchach lakierów. Szybko wysycha, chroni przed przebarwieniami. Kupię ponownie.
9. Avon tusz do rzęs Mega Effects - nie kupię ponownie [pełna recenzja]

Other:
7. Avon Solutions Ageless Accolade under eye cream - one of my favorite creams. I hope that after they changed the whole line this cream wont be much different. This is my last jar and I have used probably 4 of them. Very thick, reach consistency. Great moisturizer. I just loved to use it for the night. I would buy it again.
8. Sally Hansen Maximum Growth plus - great base for nail polishes. I was mentioning it with many swatches on the blog. It dries fast, protect from discolorations. I will buy it again.
9. Avon Mega Effects mascara - I wont buy it again [full review]

Najlepszy produkt: odżywka Radical, baza Sally Hansen i krem pod oczy Avon.
Najgorszy produkt: Tusz do rzęs Avon - nie umiem się nim posługiwać.

Best product: Radical hair conditioner, Sally Hansen base and Avon eye cream.
Worst product: Avon mascara - I just dunno how to use it.

16 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam recenzję tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich zużyć miałam tylko ten żel pod prysznic i zdanie na jego temat mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie wypróbowałam tego kremu z Avonu, gdy był dostępny. Mam ogromny problem z przesuszoną skórą pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby Ci pasować. Ja go bardzo lubiłam.

      Usuń
  4. Miałam ten tusz do rzęs z Avon, ale był okropny i nie umiałam się nim posługiwać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja tez nie. Ta raczka jest jakaś niewygodna. Wole jednak zwykle tusze.

      Usuń
  5. Miałam żel BingoSpa migdały i biała glinka. Według mnie rewelacja, cudowny otulający zapach, przyjemna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chciałam gdzies poczytac o tym Avonowym tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tę serię bio olejek od ziaji - to wspaniałe produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tusz z Avonu, nawet całkiem w porządku mi się go używało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego ze zużytych kosmetyków :) A tym tuszem też bym się chyba nie umiała posługiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tusz z Avonu też miałam, no nie za fajny :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon z rumiankiem GP również bardzo lubię zresztą ostatnio uzywam odzywke do duetu i jak dla mnie rewelacją. Też nie umialam się posługiwać tym tuszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten szampon Green Pharmacy się w ogóle nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel z Bingospa się u mnie sprawdził :)
    Miałam trzy szampony GP i wszystkie wywołały u mnie łupież :/
    Z Ziaja, z tej serii miałam krem do twarzy, który niesamowicie mnie zapychał :<

    OdpowiedzUsuń