Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.06.2015

Radical - Odżywka w sprayu. Hair conditioning spray.

Dawno temu miałam okazje wypróbować bardzo fajną odżywkę dwufazowa z Gliss Kura. Gdy chciałam ją kupić ponownie nie było jej już w sklepie. Próbowałam rożne i żadna mi nie pasowała. Albo nie robiła z włosami nic, ale bo wysuszała... Juz prawie straciłam na dzieje, że jakakolwiek będzie mi pasować, aż trafiłam na Radicala.

Long  time ago I had a chance to try out a very cool dual-phase conditioner from Gliss Kur. When I wanted to get it again I couldn't find it anywhere. I have tried many different ones since them and none of them suited me. They didn't do anything with my hair, or dried them. I lost the faith that I will find one that will suit me, until I got my hands on Radical.



Radical Odżywka w sprayu do włosów suchych i łamliwych.

Opakowanie: wygodna w użyciu butelka z atomizerem. Produkt można wypsikać do samego końca. Atomizer nie zacina się i bardzo mocno rozpyla produkt. Na włosach ląduje delikatna mgiełka, nie ma wiec obawy, że przedawkujemy i porobimy sobie placki. Pojemność 200 ml.
Konsystencja: odżywka jest w formie dwufazowego płynu. Przez użyciem należy obie fazy wymieszać i możemy psikać do woli. W przypadku moich długich włosów trzeba się trochę namęczyć.



Zapach: delikatny, ziołowo-miodowy. Bardzo przyjemny, nie drażniący, lekko słodki.
Działanie: dawno nie miałam tak przyjemnej odzywki w prayu. Na moich włosach sprawdza się bardzo dobrze. Nawilża je, wygładza, zapobiega puszeniu i wydaje mi się ze tez je chroni jeśli akurat muszę użyć suszarki do włosów. Są nadal miękkie, i gładkie. Dodatkowo delikatnie je nabłyszcza.
Zdecydowaniu kupię ponownie. 



Radical Hair conditioning spray for dry and brittle hair.

The packaging: a very comfortable bottle with a spray. You can get it all out till the very end. The spray doesn't break or gets stuck and what I like it sprays the product to a very fine mist. No way You will make some patches on the hair. Capacity 200 ml.
Consistency: it is a dual-phase product. You have to shake it well before use and the we can spray way. On my long hair I had to spray quite a bit to feel it.
Fragrance: delicate, kinda honey herbal. Very nice, not irritating, slightly sweet.
Result: I really didn't have such a nice spray conditioner in a long time. On my hair it does amazing job. It leaves them moisture, smooth, prevents from friziness. And when I have to use a hair drier it seems to protect them. They are still very soft and smooth. It also gives them extra shine.
I will definitely buy it again.

Sklad/Ingredients:


12 komentarzy:

  1. Całkiem interesująca, kiedyś miałam odżywkę ale nie w spray i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to będę musiała taka zwykła tez spróbować. Jaka to była dokładnie odzywka?

      Usuń
  2. Uwielbiam odżywki w sprayu :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam płyn do pielęgnacji włosów tej firmy, był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam nic z Radical, kiedyś kupowałam te produkty bardzo często. Zostały przeze mnie zapomniane ;)
    Lubiłam szczególnie odżywkę w sprayu ale tą czerwoną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonej nie miałam. Nawet nie wiedziałam, ze istnieje :)

      Usuń
    2. Jest chyba bardziej popularna niż ta żółta, przynajmniej tak mi się wydaje ;)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś odżywkę tylko do włosów wypadających czy jakoś tak :) chwaliłam sobie, ale bardziej byłam zadowolona z szamponu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować , mgiełki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I could use such a fantastic products. Loved your detailed review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, gdy zużyję zapasy najpewniej sięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wpadnie mi w ręce to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń