Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.06.2015

Mistero Milano - Deep Amaranth

Coś mnie paznokcie nie chcą słuchać i nie rosną. Musiałam je jakiś czas temu mocno skrócić i wyjątkowo powoli im idzie odrastanie. Ale na takich krótkich (na długich też co prawda) ładnie wyglądają ciemniejsze lakiery. Postanowiłam zatem pokazać najmłodsze dziecko w mojej kolekcji.

My nails don't wanna listen to me. I had to cut the short a while ago and they just don't wanna grow back. But on short nail (on long ones too of course) dark polishes look very nice. I decided then to show You the youngest baby in my collection.



Z firmą Mistero Milano nie miałam wcześniej styczności, dlatego też tym bardziej byłam ciekawa lakierowa. W najbliższym czasie pokażę wam jeszcze 3 inne. Dzisiejszy to bardzo ładna, elegancka, taka wiśniowa czerwień. W buteleczce ma więcej amarantowych tonów. Konsystencja przyjemna, z tych rzadszych. Pędzelek tradycyjny, okrągły, nie za duży, gładko sunie po paznokciu. Lakier ma jakby lekko żelkowe wykończenie dlatego pierwsza warstwa nie pokryje paznokci całkowicie, potrzebna jest druga. Wysychanie w normie.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Strength base coat)





I didn't have a chance to try out product from Mistero Milano. I was really curious about polishes. In the upcoming days I will show You 4 of them. Today's shade is a lovely, elegant cherry red. In the bottle is has much more amaranth shades. The consistency is good, from the runny side. The brush traditional, round, not too big glides smoothly on the nails. The polish has kinda jelly finish so the first coat wont give You full opacity, but the second will. Drying time is good.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Strength base coat)



Lakier do kupienia między innymi TU.

You can purchase this polish HERE.


***


Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Mistero Milano 
This product was sent to me for a review by Mistero Milano. 

www.misteromilano.pl
Facebook

16 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek ;) Ja się teraz czaję na hybrydę Mistero milano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy tez maja ładne. Ale ja chyba wole częściej zmienić kolor :p

      Usuń
  4. Taki elegancki kolor na jesienne spotkanie biznesowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, latem średnio lubię tak ciemne kolory, ale jesienią i zimą nosiłabym go ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, bardzo lubię takie i nawet teraz mam podobny na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor ^^ Najbardziej lubię takie nosić jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek śliczny i tak równiutko wymalowane szkoda ze tak nie umiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń