Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.06.2015

Mistero Milano - Cobalt Intrigue

Jeśli zaglądacie na bloga już od jakiegoś czasu to wiecie że uwielbiam granatowe lakiery. Wolę nie liczyć ile ich mam. Każdy jest piękny i żadnego nie oddam :p

If You follow my blog for a while You probably know that I love navy blue polishes. I prefer not to count how many of them I have and every single one is beautiful and I wont give them away :p

Nie inaczej jest z Cobalt Intrigue. Intensywny, jakby delikatnie zabielony, nie za ciemny granat. Piękny, mega błyszczący i elegancki. Konsystencja nieco gęstsza od poprzednika Deep Amaranth i bardziej napigmentowana. Jeśli chcecie możecie nałożyć jedną grubszą warstwę. Ja nałożyłam dwie standardowe warstwy. U mnie panują własnie upały i wolałam nie ryzykować, jeszcze by wyskoczyły bąbelki.. Pędzelek standardowy, okrągły, dobrze rozprowadza lakier. Schniecie w normie. 
Początkowo nosiłam go samodzielnie i trzeciego dnia zauważyłam lekko starte końcówki, wypada wiec całkiem dobrze. Później dodałam do niego coś ekstra (pokażę niebawem) i znowu wygląda jak nowy.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Strength base coat)




With Cobalt Intrigue is no different. Intensive, slightly milky and not too dark navy blue shade. Gorgeous, super shiny and elegant. The consistency is seems to be slightly thicker and better pigmented from the previous one Deep Amaranth. If You wanna apply one thicker coat one will be enough. I applied two regular ones. It is really hot in here now and I didn't wanna risk any bubbles. The brush is standard, round, applies the polish well. Drying time is good too.
I was wearing it on its own for a few days and on the third day I noticed some tip wear. Not bad at all. I added some extras to it (will show You soon) and it look like new again. 
On photos: 2 coats - base coat (Avon Gel Strength base coat)


Lakier możecie kupić TU
You can purchase this polish HERE


***


Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Mistero Milano 
This product was sent to me for a review by Mistero Milano. 

www.misteromilano.pl
Facebook

7 komentarzy:

  1. Kolor świetny :) A jakie krycie! Też uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny kolorek, idealny na pazurki do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, głęboki odcień. :)

    OdpowiedzUsuń