Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.06.2015

Catrice "Lumination" (zapowiedź/preview)

Lekka, letnia limitka Catrice dostępna będzie od końca lipca do końca sierpnia 2015 w następujących krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Czechy, Węgry, Słowenia, Białoruś, Rosja, Holandia, Belgia, Republika Południowej Afryki, Włochy, Turcja, Portugalia, Hiszpania, Mongolia, Nepal, Singapur, Tajlandia, Irak, i Malta.

Light, summer limited edition from Catrice will be  available from the end of July till the end of August 2015 in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Czech Republic, Hungary, Slovenia, Belarus, Russia, Netherlands, Belgium, South Africa, Italy, Turkey, Portugal, Spain, Mongolia, Nepal, Singapore, Thailand, Iraq, and Malta.




Pure Chrome Eyeshadow - €3.99*
C01 Radiant Rose
C02 Stargazer
C03 Interstellar

Lip Colour – €3.99*
C01 Radiant Rose
C02 Pink MATTrix

Powder Blush – €3.99*
C01 Flushed-Fiction

Luminizing Bronzer – €4.99*
C01 New Bronze Age

Luminizing Highlighter – €4.99*
C01 Luminous Light

Nail Lacquer – €3.49*
C01 Interstellar
C02 Cosmic Pink
C03 Stargazer
C04 HoloGREYphic

*cena sugerowana/suggested retail price

źródło/source



16 komentarzy:

  1. (Bardzo) wpadła mi w oko pomadka w odcieniu C01 Radiant Rose :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te cienie, szkoda że limitka nie dostępna w Polsce, pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, lakiery mają fajny efekt :) No i szminki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery i rozświetlacze to bym wykupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż wydaje się, że będzie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest w porządku, ale dla mnie bez szału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. róż 01 bardzo ładny, i chyba tylko na niego bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń