Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.06.2015

Avon - Mineral Crush Rose Quartz

Niedawno w katalogach Avonu pojawiła się nowa seria lakierów Magic Effects z rożnymi wykończeniami. Do wyboru są piórkowe toppery w 4 odcieniach, 4 matowe lakiery i 6 brokatowych piasków. Zamówiłam dla siebie tylko dwa piaski, gdyż reszta wydaje się być bardzo podobna do poprzednich lakieru Stardust i biały mat.

Not so long ago Avon launched to the catalog new polishes with different finish. We can choose colorful toppers on 4 shades, 4 matte polishes and 6 new glitter sand polishes. I ordered only 2 sands since the rest seem to be very similar to the previous line Stardust and a white matte polish.



Rose Quartz to metaliczny, różany odcień z masą drobnego, piaskowego brokatu i większych brokatowych drobinek. Konsystencja z tych gęstszych, ale to przez dużą ilość drobinek. Nie gluci się na paznokciach, równomiernie rozprowadza, szybko wysycha. Jedna warstwa wystarczy przy krótszych paznokciach. Przy dłuższych lepiej nałożyć dwie aby zakryć jeszcze nieco widoczne białe końcówki. Efekt piaskowy dosyć intensywny, ale nie drapie inie haczy. Przy zmywaniu trzeba się  niestety trochę namęczyć.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)




Rose Quartz is a metallic, rosey shade with loads of tiny sandy glitter and larger glitter bits. The consistency is from the thicker side and that is because the large amount of the particles. Its not gooey, applies evenly and dries pretty fast. One coat is enough if You have shorter nails. On longer nails it is better to apply to coats to cover completely the white tips. The sand effect is intensive, but doesn't scratch. Removing is not the easiest unfortunately. 
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)



23 komentarze:

  1. fajnie wygląda na paznokciach ale nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam tylko dwa piaski z nowych wykończeń - Agate i Topaz. Mają inne odcienie niż ,,Teal Glitter" z serii Stardust (jest bardziej morski).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ;) Też mi się wydaje że sporo się pokryło, ale to chyba tylko dlatego, że tamte szybko wycofali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiem czemu, bo lakiery są świetne. Te nowe chyba jakieś trochę bardziej perłowo/metaliczne są. Przynajmniej te dwa odcienie, które mam. Mi się bardziej te stare podobają.

      Usuń
  4. ależ to pięknie wygląda! Muszę rozejrzeć się za konsultantka w moim mieście, malo kogo tu jeszcze znam ;)
    Wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednie piaski jakoś lepiej wyglądały! Nie umniejszając, bo ten też jest ładny, ale jakiś taki perłowy się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez mam takie wrażenie. Wykończenie trochę inne maja.

      Usuń
  6. Dawno nie oglądałam katologu Avon i nawet nie wiem co tam się dzieje. Ładny nawet ten lakier, ale ja jednak wolę kupować bo dokładnym obejrzeniu koloru na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest minus zamawiania z katalogu niestety. Czasami kolory dosyć mocno się różnią.

      Usuń
  7. Beautiful! :) We didn't get Mineral Crush collection in Ukraine :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's strange. We usually have pretty the same catalogs..

      Usuń
  8. kupiłam wszystkie piaski z Avonu i jestem zadowolona z nich :)
    zmieniłaś Avek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek ! No i piaskowe wykończenie <3

    OdpowiedzUsuń