Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.04.2015

Ziaja - Bio olejek arganowy masło do ciała. Body butter with argan oil.

To już ostatni dzwonek dla mnie, żeby pozużywać wszelkie cięższe masełka. Uwielbiam je zimą i jesienią... ale gdy robi się ciepło zaczynają mnie irytować. Czas przerzucić się na lżejsze mleczka. 

It is the last moment for me to use up al those heavier body butter. I love them in winter and fall... but when it gets warmer they start to irritate me. Time to swap for some lighter milks.




Ziaja masło do cala z olejkiem arganowym.
Opakowanie: wygodny, plastikowy słoiczek o pojemności 200 ml. Masełko dodatkowo jest zaplombowane, wiec zachowuje swoją świeżość.
Konsystencja gęsta, maślana, ale nie twarda. Dobrze się nabiera i rozsmarowuje. Wchłania się też dosyć dobrze pozostawiając jedynie delikatny film na skórze. Nie roluje się, nie jest tłuste. Wydajność dobra. 
Zapach nieco orientalny. Nie jest moim ulubionych w kosmetykach, ale jest na tyle delikatny, że mi nie przeszkadza. Wyczuwalny na skórze przez kilka godzin.
Działanie: bardzo dobrze nawilża skórę, zmiękcza, wygładza. Jak już wspomniałam nie pozostawia tłustej warstwy, mimo iż jest dosyć treściwym produktem. Nie podrażnia. Jak dla mnie to bardzo dobry produkt.
Kupię ponownie... jak zrobi się zimno :)






Ziaja body butter with argan oil.

The packaging: easy to use, plastic jar with 200 ml capacity. It is also sealed so we can be use we open a fresh product.
Consistency is rich, buttery, but not very hard. It applies and easily, absorb well too leaving a delicate film on the skin. Doesn't split and it's not very greasy. Has a good efficiency.
Fragrance is slightly oriental. It's not my favourite in cosmetics, but it's very delicate and doesn't bother me. It stays on the skin for a few hours.
Result: it is a very good moisturizer. Leaves the skin soft and smooth. As I already mentioned it doesnt leave any greasy film, though it is pretty rich product. Does not irritate. For me it's a very good product.
I will buy it again... when it gets cold again :)

Skład/Ingredients:



8 komentarzy:

  1. uwielbiam ziaje, osobiście wolę ten drugi krem z tej serii z avokado

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awokado nie miałam... jeszcze :)

      Usuń
  2. Dawno nie miałam maseł ich firmy. Swoją przygodę zakończyłam na sympatii do wersji waniliowej. Ciekawe czy ją w ogóle jeszcze produkują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet nie wiem, ale pamiętam... pachniało jak budyń waniliowy :D

      Usuń
  3. mnie ziaja ostatnio nie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam go kilka razy na pracowni i był super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło idealne dla mnie :o) musze się za nim rozejrzeć :o)

    OdpowiedzUsuń