Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.04.2015

Wiosenne robaki. Spring bugs.

Gdzieś u kogoś widziałam takie połączenie szarego i pomarańczowego lakieru i tak mi się spodobało, że musiałam sama takie zrobić. Dodałam stemple i jakoś tak wiosennie się zrobiło. Mimo iż kolorystyka bardziej jesienna, to ten motylek przypomina mi o wszystkich latających, paskudnych robalach co to zaczną się pojawiać... bleeee. Robale, nie stemple ;)

I saw somewhere a combination of grey and orange nail polish and I liked it so much that I had to make it too. I added some stamps and its kinda springy. Though the colours fit fall more than spring. But that butterfly reminds me of all the nasty flying bugs that will start to show up... yukkky. The bugs, not the stamps ;)



Przejdźmy do szczegółów. Zaczęłam od jasnego szarego lakieru Kiko Pale Grey. Kolejnym lakierem Kiko Burned Orange wykonałam gradient. Do stempli użyłam czarnego lakieru Born Pretty i płytki BP-52. Na końcu pokrywam wszystko matującym top coatem Colour Alike Matte Top Coat i koniec. 



Lets get to details. I started with light grey polish from Kiko Pale Grey. With an orange Kiko Burned Orange I made a gradient. For the stamps I used black stamping polish from Born Pretty and a BP-52 stamping plate. In the end I added matte top coat Colour Alike Matte Top Coat and thats was it.



Lakier do stempli możecie kupić TU, płytkę BP-52 TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

You can buy this stamping polish HERE, and plate BP-52 HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***

 

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

33 komentarze:

  1. jaki słodki ten robal ;-D i świetne kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Bardzo nieoczywiste połączenie kolorów - na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super! :D Ten motylek jest uroczy ^^ Z jednej strony cieszę się na wiosnę, będzie ciepło, motylki też lubię. Ale będą też pająki i osy... brrr już się boję!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale robale ;D faktycznie, połączenie szarości z pomarańczą wygląda fajnie. moze sobie też takie pazurki zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh, właśnie wczoraj miałam post o tej płytce! jest świetna :) i ten motylek - super! generalnie to zestawienie kolorów i zmatowienie daje genialny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę motylki niż robale ;) ale na paznokciach mogą być ;) bardzo fajne i oryginalne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie. Nie pomyślałabym, że te dwa kolory będą tak do siebie pasowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyszło.. Połączenie szarosci z pomarańczem też przerabiałam i bardzo je lubię.. A stemple dobrałaś idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam napisać, że to połączenie kojarzy mi się z którymś z Twoich i chyba jeszcze jednym KOTa...
      W każdym razie połączenie jest tych kolorów jest świetne :-) No i stempel, który genialnie tu pasuje ;-)

      Usuń
  9. Całość pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta szarość! Ja mam same ciemniejsze szarości, a ta fajniutka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie to połączyłaś i wyszła całkiem wiosenna łąka :) a i ja też nie lubię robali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie takim połączeniem kolorów. Nie spodziewałam się, że tak ładnie będą się komponować. I do tego mat. Super ! A płytkę BP-52 zamówiłam jakiś tydzień temu, więc mam nadzieję, że w maju już u mnie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszło cieniowanie i stempelki tez się super odbiły, efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! My mouth fell open... It's stunning!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory :D ta pszczółka na paznokciu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo oryginalny i ciekawy mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie <3 i to matowe wykończenie :d

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajna kolorystyka i matowe wykończenie, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam stemple na gradiencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne! ♥ szkoda, że takich nie umiem robić :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne :D Ja nie mam cierpliwości do wzorków ostatnio...:/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne zdobienie! co prawda, fanką robali nie jestem, ale wzór z serdecznego paznokcia najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To połączenie kolorów jest genialne <3 a razem z wzorkiem wygląda po prostu cudownie :d też mam tą płytkę ale nie mam na razie na nią pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zestawienie kolorów i efekt, a stemple biją wszystko. Naprawdę idealny, wiosenny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalne, jestem pod wrażeniem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne połączenie, jestem na duże tak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealne połączenie, jestem na duże tak :)

    OdpowiedzUsuń