Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.04.2015

Red & White.

Dzisiaj mam dla Was coś prostego. Dwa kolory, jeden wzorek. 
Baza to Avon Fabulous, wzorek pochodzi z płytki BP-43, biały lakier to Easy Paris 02. Dwa paznokcie ograniczy lam taśmą, żeby stempelek był w formie trójkąta - tak dla urozmaicenia. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look i koniec. A teraz zdjęcia.


Today I have something very simple for You. Two colours, one pattern.
The base is Avon Fabulous, the image comes from BP-43 plate and the white polish I used is Easy Paris 02. I used some tape to create triangles on two nails - just to make it look a bit different. Everything sealed with a Golden Rose Gel Look top coat and that is all. and now some photos.




Plytke możecie zamówić TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

This plate You can order HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***

 
BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.



15 komentarzy:

  1. przypominają mi czułka jakiegoś robala :D ale ładne czułka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pierwsze skojarzenie z robalem ^^ Niby oczywiste połączenie, ale bardzo efektowne :)

      Usuń
    2. Ciepło się zrobiło i od razu Wam robale w głowie :p

      Usuń
    3. a mi na myśl przyszła jakaś elektronika (na której kompletnie się nie znam)
      ale mani fajne, się podoba! (a na tym znam się już troszkę lepiej;)

      Usuń
  2. Ale ładne! :)
    Myślałam, że sama malowałaś, a to jednak wzorki z płytki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie... Tak równo by mi się wyszło.

      Usuń
  3. Śliczna ta płytka. Jakoś wcześniej na nią nie zwróciłam w ogóle uwagi...a teraz wpisuje na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajowy wzór! właśnie sobie uświadomiłam, że ta płytka z BPS do mnie idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska czerwień :o) Śliczny mani :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ten motyw kojarzy się z połączeniami elektronicznymi :) super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie proste a jak slicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń