Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.04.2015

Powrót naklejek wodnych. Water decals comeback.

Jak ja dawno nie używałam żadnych naklejek wodnych. Musze po nie częściej sięgać i wykorzystać te wszystkie kwiaty. Tym bardziej, że efekt mi się podoba i są łatwe w użyciu. 

It has been so long since I last time used some water decals. I have to change that and use up all the flowers I have. Especially that I really like the effect and they are so easy to use.



Do fioletowego lakieru Kiko Dark Mauve dobrałam niebiesko-fioletowe, duże kwiaty. Najpierw należy pomalować paznokcie na biało (Golden Rose Paris 04), gdyż naklejki są prześwitujące. Następnie wyciąć  z arkusza kwiaty, namoczyć, zdjąć z papierka, nakleić, osuszyć i nałożyć top coat. Proste :)
Szkoda, że cale kwiaty mi się nie mieszczą na paznokciach. Na bardzo długich wyglądałyby przepięknie. Na paznokciach, gdzie jest sam lakier dodałam niebieski ćwieki. 




To match the dark Kiko Dark Mauve polish I chose those large purple and blue flowers. First You have to apply white base (Golden Rose Paris 04) because the decals are see through. Then cut out the flowers, soak them in water, remove the paper, stick them to the nail, dry and apply top coat. Easy as that :)
Pity the whole flower doesn't fit my nails, On the long ones they must look spectacular. On some nails I applied blue studs.




Używacie naklejek wodnych?
Do You use water decals?



Naklejki są do kupienia TU i w tej chwili kosztują tylko $0.99.
A na ceny regularne zawsze macie zniżkę 10% z kodem BAVQ10

You can purchase those decals HERE and right now they cost only $0.99.
And for all the regular prices You always have 10% off with BAVQ10 discount code.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam naklejki. Szybko można uzyskać powalający efekt. Te, które pokazujesz są przecudne ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Medal dla tego kto je wymyślił :p

      Usuń
  2. piękne :) Bardzo podoba mi się odcień lakieru z KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. Świetny ten lakier.

      Usuń
  3. Piękny efekt a lakiery KIKO są zawsze niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie a do tego piękny kiko z wcześniejszego postu;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt prześliczny:) W sam raz na wiosnę. Ja tylko raz bawiłam się takimi naklejkami, ale podobało mi się i chyba zaopatrzę się w więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie się komponują z tym fioletem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne naklejki! :) Ja jestem jakimś antytalenciem co do naklejek wodnych.. zawsze mi jakoś odstają te naklejki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne naklejki!
    ja się trochę boję tych całopaznokciowych ale będę musiała w końcu ich spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie twoje mani! Świetnie naklejeczki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutko całość się komponuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd wpadłam w manię stemplowania, to naklejki odeszły w zapomnienie ;) a Twoje połączenie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. rany, i u mnie naklejki leżą bezczynnie :X aż sobie zaraz zmaluję fiolecik z nimi :)

    OdpowiedzUsuń