Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.04.2015

Multichrome marble.

Trochę się poleniłam w zeszłym tygodniu. Na chwile spadł mi zapał do pisania postów, obrabiania zdjęć... ale już jestem :) Mam trochę zdjęć, wiec w tym tygodniu będzie się działo.

I got a bit lazy last week. I got a bit demotivated and didn't feel like writing posts, processing images... but I am back :) I have some photos stores so this week will be full of goodies.




Manicure dosyć ciemny i pewnie nie wszystkim przypasuje na wiosnę. Bazą jest tu multichromowy lakier od Born Pretty Chameleon 205, o którym pisałam więcej TU. Powiem Wam ze tymi lakierami bardzo fajnie się stempluje ;) Pokażę to innym razem. 
Wzorek przypominający water marble pochodzi z płytki BP-41, a czarny lakier którego użyłam to Easy Paris 01. Jeszcze tylko top coat i to właściwie tyle. Podoba mi się to jak lakier się zmienia i rożne kolory przebijają pomiędzy czarnymi liniami.





It's a pretty dark manicure and probably some of you wont like it not in Springtime. For the base I used multichrome polish from Born Pretty Chameleon 205. I wrote more about it HERE. Let me just tell You that it looks pretty cool as a stamping polish. I will show it to You some other time  ;)
The image that reminds me water marble comes from BP-41 stamping plate and the black polish I used is Easy Paris 01. Now just some top coat and that is basically all. I like the way it changes and different colours come through from between the black likes.



Lakier możecie kupić TU, płytkę BP-41 TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

You can buy this polish HERE, and plate P-41 HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.

***

 

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

20 komentarzy:

  1. Super się prezentują! Fajnie skomponowałaś wzorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bazowy kolor jest niesamowity - bardzo podoba mi się jak zmienia się pod różnymi kątami :) a ostemplowany wygląda jeszcze bardziej WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier ma niesamowite odcienie :)

      Usuń
  3. Przyjemnie popatrzeć na takie ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na samym początku (z małego zdjęcia w blogerze) naprawdę sądziłam, że to watermarble ;-) A potem było ,,ej, ja skądś znam ten wzorek...". Świetny efekt, całość wygląda przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z water marble to by mi się nie chciało bawić przy 10 paznokciach ;)

      Usuń
  5. A ja ostatnio lubię takie właśnie ciemne kolory na paznokciach :D Teraz pierwszy raz od dawna mam różowe i aż mi dziwnie ;)
    Na początku myślałam, że czarny lakier to kolor bazowy! Tak mnie zmyliło :D Zdobienie wyszło cudowne, bardzo mi się podoba :) Też mam tą płytkę, ale na razie używałam jej tylko na wzorniku, wymyślając zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się z tej płytki te środkowe listki bardzo podobają... myślę ci z nimi zrobić ;)

      Usuń
  6. a ja myślałam na początku, ze to water marble :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Really beautiful with that duochrome effect!

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamuniu, jakie one piękne! :)

    OdpowiedzUsuń