Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.04.2015

Marcowe zużycia. March emties.


Nie uwierzycie... nie będzie marcowego postu haulowego, bo nic nie kupiłam :p (nie licząc kilku rzeczy w Avonie, ale jeszcze ich nie odebrałam). Jest za to denko. Może nie jakieś ogromne, ale zawsze to jakiś ruch na polce.

You wont believe it... there will be no march haul post, 'cause I simply didn't buy anything :p (not count a few things in Avon, but I didn't get them yet). There is an empties post though. Not too bug, but there is always some movement on my shelve.



Ciało:
1. Green Pharmacy olejek do masażu - zużyłam go na nawilżania ciała po prysznicem. Bezzapachowy, na bazie parafiny. Chyba powodował powstawanie tych paskudnych głębokich pryszczy na plecach. Nie kupię ponownie.
2. Oriflame krem do twarzy - to ten różowy słoiczek. Krem do twarzy z jakiejś podstawowej serii. Zdążyłam ściągnąć naklejki bo mi się opakowanie przyda. Na twarzy zostawiał dziwny film... zużyłam do ciała i tu się spisał całkiem dobrze. Nie kupię ponownie.
3. Cien kremowy żel pod prysznic - uwielbiam te żele. Nie wysusza, pięknie pachnie, dobrze się pieni i tani jak barszcz. Kupię ponownie.
4. Aceton - zaczęłam go używać do czyszczenia płytek, wypróbowałam na paznokciach i nic złego z nimi nie robi. Świetnie zmywa. Kupię ponownie.
5. Oriflame jojoba&mango krem do rak - przepięknie pachnie, szybko się wchłania (trzymałam go przy komputerze), nie pozostawia tłustej warstwy. Nawilżenie dobre, ale dla suchej skóry może być za słabe. Mam jeszcze jedną wersję i jest równie dobra. Kupię ponownie.
6. L'Occitane krem do rak z masłem shea - kupię ponownie [pełna recenzja

Body:
1. Green Pharmacy massage body oil - I used as a moisturizing oil under the shower. Fragrance free, based on paraffin. I think it was cause those nasty, deep pimples on my back. I will not buy it again.
2. Oriflame face cream - its that pink jar. It was some basic line. I already managed to remove all the labels, cause I want the jar. On the face it was leaving some strange heavy film... I used it for the body and it was ok here. Will not buy it again.
3. Cien cream shower gel - I just love those gels. It doesn't dry the skin, has a nice fragrance, foams well and it's so darn cheap. Will buy it again.
4. Acetone - I started using it to clean my stamping plates, but then I tried it on the nails and it doesn't do any harm, removes polish nicely. Will  buy it again.
5. Oriflame jojoba&mango hand cream - - it has a lovely fragrance, absorbs pretty fast (I kept it near my pc), doesn't leave any greasy film. Moisturizes well, though for very dry skin might be too light. I have another version of it and it's also very nice. Will buy it again.
6. L'Occitane hand cream with shea butter - I will buy it again [full review]


Włosy:
7. Ultra Doux szampon dla dzieci wiśniowo-migdałowy - pięknie pachnie! Myje też dobrze, nie plącze, ale miałam po nim straszny łupież. Skończył jako pachnący żel pod prysznic. Nie kupię ponownie.
8. Avon Naturals szampon z czarną rzepą - dobrze myje, nie plącze, nie wysusza. Włosy są miękkie i puszyste. Nie zachwycił mnie jakoś specjalnie, ale jest to przyjemny produkt. Nie wiem czy kupię ponownie.
9. Avon Advance Techniques serum do włosów - tego już nie produkuja. Jakimś cudem zachowała mi się jedna buteleczka. Serum podobne do innych w Avonie. Mi odpowiada. 

Hair:
7. Ultra Suave hair shampoo with cherry and almond for kids - Amazing fragrance! Washes also very well, doesn't tangle, but I had terrible dandruff after. It ended up as a shower gel. I will not buy it again.
8. Avon Naturals hair shampoo with black turnip - washes well, doesn't tangle or dry the hair. The are are soft and light. I wasn't very impressed with it, but it's a good shampoo. I dunno if I will buy it again.
9. Avon Advance Techniques hair serum - they don't do it anymore. I had this bottle stacked somewhere. It's similar to any other serum in Avon. I like them

Twarz:
10. Avon Planet Spa kremowa emulsja do oczyszczania twarzy Chiński żeń szeń - kupiłam w jakiejś ofercie i dopiero później doczytałam, ze to takie niepieniące się mleczko. O dziwo polubiłam ją. Delikatnie myje, ma przyjemny zapach i kremową konsystencję. Nie zapycha i nie wysusza. Kupię ponownie. 
11. Alterra krem do cery bardzo wrażliwej - nie wiem czy kupię ponownie [pełna recenzja]

Face:
10. Avon Planet spa Chinese ginseng cream cleanser - I got it in some offer and only later I read that it's non foaming milk. Surprisingly I liked it. It's gentle, but cleanses well. doesn't dry the skin, has a nice creamy consistency and a delicate fragrance. I will buy it again.
11. Alterra face cream for very sensitive skin - I dunno if I will buy it again [full review]


I kilka próbek na koniec. Ten krem Yves Rocher jest bardzo fajny, ale drogi jak z węza jad...

And some samples. Yves Rocher cream is very nice but sooo expensive.

Najlepszy produkt: krem do rąk L'Occitane
Najgorszy produkt: Olejek Green Pharmacy

Best product: L'Occitane hand cream
Worst product: Green Pharmacy oil


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele pod prysznic Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musze kupic jakiś cieniowy żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam szampony dla dzieci, świetnie pachną ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. lubiłam ten krem z alterry ale chyba nie jest już dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. krem z Alterry u nas niestety został wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko!:)
    Nic chyba nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam całą serią nature secrets z oriflame, oprócz świetnego działania, te produkty cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała kiedys wypróbować te żele z Cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje "wykończeń" :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo udało Ci się zużyć :) Olejek z GP będę omijała szerokim łukiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam zadnego kosmetyku, który zdenkowałaś w marcu...

    OdpowiedzUsuń