Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.04.2015

Kiko - 329 Pale Grey + bonus photos :)

Ponoć w Polsce pada śnieg :p Tak trochę się wpasowałam kolorem w aurę za oknem...
Żeby Was pomęczyć powiem, ze u mnie jest 25 i pali słońce... (ha ha ha)

Apparently in Poland is snowing :p This colour kinda matches what outside them...
To torture You a it I'll tell You that I have +25 and hot sun... (ha ha ha)




Jako, że lubię szarości to ten lakier tez mi się podoba. Bardzo ładny jasny odcień. Konsystencja trochę wodnista i można pozalewać sobie skorki, ale przynajmniej całkiem dobrze kryje. Nałożyłam dwie warstwy, które szybko wyschły. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Since I like grey polishes I also like this one. It's such a nice, light shade. The consistency is more on the runny side and You have to be careful applying it. It likes to wander to the cuticles. At least it has a pretty good coverage. I applied two coats that dried pretty fast.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



Zdjęcie bonusowe: pólselfie na plaży w Sines.

Bonus photo: halfselfie on beach in Sines.





30 komentarzy:

  1. cudowne widoczki<3 a pazurki wyglądają cudnie ;) uwielbiam takie delikatne szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. półselfie boskie
    a ten kolorek bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne widoki :) A na pazurkach piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny szarak i cudowne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdro! piekny kolor i nie snieg tylko deszcz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu śniegowe zające można lepić ;)

      Usuń
  6. bardzo ładny kolor po 2 warstwach w tym sezonie szaleję za szarym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszelkie szarości :)

      Usuń
  7. Świetny szarak! A widoki w porównaniu do zimy za oknem wyglądają iście tropikalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w tym dniu było +29 i mimo mocnego filtra na mordziacie to czoło mi się trochę podpiekło...

      Usuń
  8. Lubię szery odcień, ślicznie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy odcień, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha dobrze że ja teraz jestem w Gruzji i też mam ciepło, więc możemy się razem pośmiać :D ale zazdroszczę Ci plaży :)
    szaraczek z Kiko fajny, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie szarości i bardzo podoba mi sie ten kolorek na paznokciach ;)

    I masz racje w polsce śnieg za oknem. Miejmy nadzieje że to minie i wyjdzie piękne słońce. ;)

    A zdjęcia z plaży piękne. zazdroszcze ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak sobie myślę, ze to się Bozi święta pokićkały :p

      Usuń
  12. A u mnie szaro i ponuro :( Ahh jak Ci dobrze :)
    Paznokcie jak zawsze piękne. U Ciebie każdy lakier wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zapraszam do siebie :))

      Usuń
  13. Piękny szaraczek :)) a zdjecia plaży ... łał zazdraszczam Ci takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam takiej szarości od dawna! cudo, ideał :) od razu ląduje na wishliście :) btw, boskie widoki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio bardzo polubiłam szarości, tym bardziej te jasne :) Obejrzę ten odcień następnym razem jak będę w Kiko ^^
    Bardzo fajne bonusowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń