Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.04.2015

Catrice "Nomadic Traces" (zapowiedź/preview)

Kolekjca "Nomadic Traces" dostępna będzie od maja 2015 w następujących krajach: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Słowenia, Chorwacja, Hiszpania, Portugalia, Francja, Belgia, Holandia, Polska, Rosja, Jordanii, Mongolia, Filipiny, Urugwaj

New collection "Nomadic Traces" will be available from May 2015 in selected countries: Germany, Switzerland, Austria, Slovenia, Croatia, Spain, Portugal, France, Belgium, Netherlands, Poland, Russia, Jordanian, Mongolia, Philippines,  Uruguay




Powder Eye Shadow – €3.49*

C01 Wanderluxe
C02 Savanna’s Gold

Longlasting Eyeliner Pen – €2.99*

C01 Leap In The Dark
C02 Trip Into The Blue

Matt Bronzer – €4.99*

C01 Brave Bronze

Matt Lip Colour – €3.49*

C01 Nomaddicted To Red
C02 Urban Red

Nail Lacquer – €2.79*

C01 Wanderluxe
C02 Boundless Peach
C03 Nomaddicted To Red
C04 Trip Into The Blue

Tattoo Pen – €2.99*

C01 Road To Infinity



*cena sugerowana/suggested retial price

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się eyelinery i bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowania, aczkolwiek nic mnie nie zachwyciło :) Myślę,że standardowo skuszę się na cienie, bo jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic mi się nie podoba, chyba jedyna taka limitka z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nic nie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze bym sie skusila na lakier nr 2 lub 3, a tak to nic nadzwyczajnego. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się tylko dwa lakiery i cień, a tak jakoś nic mi w oko nie wpadło ;)

    OdpowiedzUsuń