Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.04.2015

Avon - Gel Finish Fabulous

Pozostało mi jeszcze kilka odcieni Gel Finish do pokazania. Trochę je zaniedbałam... wszystko przez Avonowe piaski. Swoja droga nowe odcienie piaseczków będą dostępne. Już się ciesze :)

I still have a few Gel Finish colours to show You. I neglected this collection a bit... all because of the sand polishes. By the way, there will be new colours of sands coming up. I cannot wait :)




Odcień Fabulous jest bardzo podobny do Candy Apple [klik]. Jest od niego nieco jaśniejszy, ale to nadal czerwień. Gdy stoją obok siebie widać ze Fabulous ma więcej różowo-koralowych tonów. Na paznokciach to jasna czerwień. W intensywnym dziennym świetle jest niemal neonowa. Nie przepadam za neonami na paznokciach, dlatego też nie za dobrze czuje się z nim na paznokciach. Ale trzeba przyznać, że jest śliczny. Zupełnie kremowy, lekko żelowy, dlatego trzeba nałożyć dwie warstwy. Nie smuży, równomiernie kryje, po pierwszej warstwie mogą nadal nieco przebijać końcówki. Schnięcie w normie, nie wymaga top coatu. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Fabulous is very similar to Candy Apple [click]. It is a bit lighter, but it is still a red colour. When they stand next to each other You can easily tell that Fabulous has more pink/coral tones. On the nails it looks like a light red. In the intensive daylight it's almost a neon. Since I am not a fan of neon colours on nails I don't feel too comfortable wearing it. But have to say that the colour is very pretty. It's absolutely creme, slightly jelly that's why You will have to apply two coats. It doesn't smudge, applies evenly, but after one coat I could still see white tips. Drying time good, no need for top coat.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

16 komentarzy:

  1. Piękny kolor, uwielbiam czerwień na paznokciach ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czerwień.. ognista :o) Podoba mi się :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa lakiery z tej serii i są naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam dwa lakiery z tej serii i strasznie pulubilam jeden z nich 'dazzle pink'. Drugiego jeszcze nie uzywalam, jednak szykuje sie do recenzji. Warto o nich wspomniec. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto. Naprawdę fajne te lakiery :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten lakier, dobrze kryje i nie zostawia smug. Mam kilka z tej serii, dla mnie ciemniejsze są super, niestety nie umiem malować jaśniejszymi kolorami i za każdym razem wychodzą mi "wzorki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jasne potrzebują więcej warstw niestety. Niektóre ciemne kryją już po jednej. Ja tam lobię je wszystkie :)

      Usuń
  6. aż muszę odświeżyć sobie ten lakier, bo wydawało mi się, że on bardziej w stronę różu niż czerwieni - nie wiem czy to jakieś ustawienia, ale u mnie on inaczej wygląda :) chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać dokładnie tyle samo :-) wg moich patrzałek to róż, intensywny, trochę neonowy ciemny róż :-)

      Usuń
    2. On ma odrobinę różu... (szczegolnie jesli stoi kolo czystych czewieni) ale moje oczyska nadal widza jasna czerwień :p

      Usuń
  7. jak pięknie błyszczy :) ja jednak wolę nieco bardziej krwistą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest piękny, ale to jak się błyszczy to już poezja! :)

    OdpowiedzUsuń