Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.03.2015

Zużycia lutego. February's empties.


Patrząc na tu denko nie pomyślałabym, że to lutowe. Całkiem sporo produktów mi się skończyło i do wielu z nich chętnie wrócę. To chyba dobry znak co? 

Looking at the empties this month I wouldn't think its from February. I managed to finish quite a lot of products. And to many of them I will happily go back to.It's a good sight, isn't it?




Włosy:
1. Garnier Ultra doux szampon z olejkiem arganowym i kameliowym - to chyba już 4 butelka, kupię ponownie. [pełna recenzja]
2. Bingo Spa kolagen do mycia włosów - nie kupię ponownie [pełna recenzja
3. Avon Naturals szampon z pokrzywą i łopianem - lubię jego zapach i to jak działa na włosy. Niestety przy regularnym używaniu zaczyna mnie swędzieć skóra głowy. Nie kupię ponownie.
4. Avon Advance Techniques odżywka do włosów Instant Repair 7 - bardzo fajna odżywka. Wygładza, zapobiega puszeniu i elektryzowaniu, nie obciąża. Kupię ponownie. 

Hair:
1. Ganier Ultra Suave argan and camelia oil hair shampoo - it must be my 4th bottle and I will buy it again [full review
2. BingoSpa collagen pure hydrating shampoo - I will not buy it again [full review]
3. Avon Naturals nettle & burdock hair shampoo - I like it's fragrance and what it does to the hair. But with regular use my scalp was getting itchy. I will not buy it again.
4. Avon Advance Techniques Instant Repair 7 hair conditioner - very nice one. It leaves the hair smooth, soft, prevents friziness and doesn't make them heavy. I will buy it again.


Ciało:
5. Avon Planet Spa krem do ciała Tajemnice Indii - kupię ponownie [pełna recenzja]
6. Corine de Farme żel do higieny intymnej - myje, nie podrażnia, wydajność średnia. Jest bardzo wodnisty, a ja takich nie lubię. Nie kupię ponownie.
7. Rexona Invisible pure dezodorant - ładnie pachnie, działa i jest wydajny. Kupię ponownie.
8. Avon Planet Spa peeling do ciała z Minerałami z Morza Martwego - mój ulubieniec jeśli chodzi o peelingi. Kupię ponownie [pełna recenzja]

Body:
5. Avon Planet Spa India Intensity body butter - I will buy it again [full review]
6. Corine de Farme intimate gel wash - it washes, doesn't irritate, medium efficiency. It's very runny and I don't like them like that. I will not buy it again.
7. Rexona Invisible pure antiperspirant - smells nice, works and it's very efficient. I will buy it again.
8. Avon Planet Spa Dead Sea minerals body scrub - my favorite if it comes to scrubs. I will buy it again [full review]


Paznokcie:
9. Tanie zmywacz do paznokci z E.Leclerc'a. To już któraś z kolei butelka i nie ostatnia.
10. Sally Hansen wzmacniający krem do paznokci z Maslem Shea - świetny produkt. Wystarczy przez kilka dni wmasowywać w niepomalowane paznokcie aby były widocznie mocniejsze i zdrowsze. Nawilża, wzmacnia, zmiękcza skórki (wystarczy je potem lekko odsunąć), nie jest bardzo tłusty i dosyć szybko się wchłania. Nie wiem czy jest jeszcze w sprzedaży, ale z pewnością zaopatrzę się ponownie w jakiś kremik od Sally.

Nails:
9. Some cheap nail polish remover from E.Leclerc. It is not my first bottle and it wont be the last. 
10. Sally Hansen Strengthening nail creme with Shea Butter - really good product. It needs just few days to make the nails look healthier, stronger and it softens the cuticles (all You have to do is push them away gently). It's not very greasy, absorbs pretty fast. I dunno if it is still available, but I will definitely try another Sally cream.


Twarz:
11. Ziaja Liście Mauka tonik zwężający pory - kupię ponownie [pełna recenzja
12. Avon Anew Reversalist kompleksowa pielęgnacja naprawcza okolic oczu - kupię ponownie [pełna recenzja]
13. Avon Anew Nutri-Advance lekki krem odżywczy - kupię ponownie [pełna recenzja]

Face:
11. Ziaja Manuka tree astringent face toner - I will buy it again [full review]
12. Avon Anew Reversalist renewal dual eye system - I will buy it again [full review]
13. Avon Anew Nutri-Adance light nourishment cream - I will buy it again [full review]

Najlepszy produkt: krem do twarzy Nutri-Advanced i peeling do ciała Planet Spa
Najgorszy produkt: szampon BingoSpa i żel do higieny intymnej.

Best product: Nutri-Advanced face cream and Planet Spa body scrub.
Worst product: BingoSpa shampoo and intimate gel wash.

21 komentarzy:

  1. body scrub z avonu MM zawitał wczoraj do łązienki - ciekawe jak sie u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa czy tez go polubisz :)

      Usuń
  2. Miałam szampon Garnier Ultra doux i jestem także mega z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kremy z avonu nie sprawdzają się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim pasują. Ja z tego byłam bardzo zadowolona.

      Usuń
  4. a mnie jakoś nie kuszą te "liście manuka" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam cala serie :) Jak na razie jestem na TAK

      Usuń
  5. Mam tonik z Ziaja i całkiem fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zużycia, lubię z Avonu serię Planet Spa, muszę zamówić ten krem do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Rexony, ale wersje w sprayu. ;)
    A zmywacz z Leclerca taki dobry? Trzeba będzie wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry. Zawiera aceton, ale mi to nie przeszkadza. Zmywa wszystko :)

      Usuń
  8. Właśnie, miałam ten peeling zamówić....lubię tą serię i zapach, w ogóle masła PS :) Fajne duże denko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zielony szampon z Avonu miałam, ale nie zapamiętałam go za dobrze :)
    Tonik z Ziaja leży u mnie, bo strażnie mnie i mamę podrażnia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon Garnier bardzo mnie zaciekawił, wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te szampony Garniera <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze chyba zobaczyć conowego w Avonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować tonik z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o toniku z ziaji, polecała mi go kuzynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne denko :) Dużo dobrego słyszałam o tym kremie pod oczy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohoho spore denko ;) tonik Ziaja czeka w kolejce u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń