Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.03.2015

Wymarzone kwiaty. Ideal flowers.

Od dawna chciałam mieć takie wielkie kwiaty na paznokciach. I było mi w sumie bez różnicy, czy to będą stemple, naklejki wodne, czy może dojdę do takiej niebywałej wprawy w malowaniu farbkami akrylowymi i sama je sobie zmaluję. Rozumiecie zatem, że musiałam zamówić tą płytkę jak tylko pojawiła się dostępna w sklepie Born Pretty :) I to tylko ze względu na tego własnie kwiatka (no i listki, bo tez są cudne). 

I wanted to have this huge flowers on my nails for such a long time. And it made no difference for me if they came from stamps, water decals, or maybe I would get so darn good in painting with acrylics and would do them myself. So You understand that I had to buy this plate as soon as it was available in the Born Pretty store :) And it because this flower here (and the leaves too, 'cause they are lovey as well).




Manicure jest w sumie bardzo prosty, ale takie własnie najlepiej mi się nosi. Wystarczyły dwa lakiery: jaśniutki Golden Rose Color Expert 10 i czarny lakier Easy Paris 01, którym wykonałam stemple i dodałam male kropeczki na pozostałych paznokciach, żeby nie były takie gołe. Potem już tylko top coat i koniec.






The manicure is pretty simple really, but those I like to wear the most. All I needed was two nail polishes: very light Golden Rose Color Expert 10 and black Easy Paris 01 that I used for stamps and those little dots on the remaining nails, so they didn't look so "naked". In the end some top coat and that was it.






Zobaczcie jaki ładne kopertki maja te płytki teraz :)
Numer BP-46 możecie zamówić TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Look how lovely envelopes the plates have now :) 
The number BP-46 You can order HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



18 komentarzy:

  1. Tylko ta nazwa plytki banana tree cos mi tu nie pasuje :D hihi, mam ja i wzielam ze względu na te kwiatusie i listki, a pozniej olsnilo mnie, że i również motyw stokrotek jest cudny ;)
    Powtórzę to jeszcze raz - cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może oni tymi listkami się sugerowali? Chociaż mi to bananowych liści tez nie przypomina :p
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Też ją mam ;) Wygląda super, idealnie odbiłaś wzór ;) Ja robiłam na razie tylko te drobniejsze kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bazowy z Golden Rose przez Ciebie trafił na moją listę zachcianek... :P
    A jeśli mam coś napisać o paznokciach, to jak zwykle, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to mani jest! Wiem już, że na pewno sobie takie zmaluję niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napatrzeć się nie mogę, są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja <3 przepiękny wzór i bardzo fajna płytka, już marzą mi się te stokrotki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna zdobienie - subtelne ale z charakterem:) bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie to wygląda, czuję się skuszona na tę płytkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne :) takie niby delikatne a ma coś w sobie.. ale na takich paznokciach wszystko będzie super wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne! jakie boskie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń