Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.03.2015

Inspired by: perfumes

Macie czasami tak, że widzicie jakiś wzór, czy połączenie kolorystyczne i wyobrażacie sobie jak pięknie by wyglądały na paznokciach? Dzisiaj pokażę Wam coś takiego. Wszystko przez opakowanie pewnych perfum.

Does it happen to You that when You some pattern or colour combination You start to imagine how lovely it would look on Your nails? Today I have something like that to show You. All because on one perfumes.

Bazą jest szary lakier Kiko Graphite Grey. Następnie dodałam idealnie pasu jacy wzór stempelkowy z płytki BP-17 , czarny lakier to Easy Paris 01. I na sam koniec fioletowy akcent - kropeczki wykonane fioletową farbką akrylową i małą sondą. Całość zmatowiłam top coatem Colour Alike Matte Top Coat.



The base is a grey Kiko Graphite Grey. Then I added perfectly matched images from stamping plate BP-17 , black polish that I used is Easy Paris 01. In the end a purple accent - little dots made with acrylic paint and dotter. Then I added some top coat Colour Alike Matte Top coat.




A oto inspiracja. Woda Avon Outspoken :)

And that's my inspiration. Avon Outspoken :)


38 komentarzy:

  1. Przecudowne !!!
    Urocze ;!!
    Megaa <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał przepiękne ! :) Bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Matowe wykończenie pasuje tutaj idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydawało, ze będzie pasować :)

      Usuń
  4. Świetna inspiracja i wykonanie. Dzięki matowemu wykończeniu świetnie widać detale wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Chyba muszę przeprosić się z moim zestawem do stemplowania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie kolorów... szarość, fiolet i czerń - bomba! I jak matu nie lubię, to muszę przyznać, że tutaj nadaje on charakter całemu zdobieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiękłam. Cudowne połączenie kolorów i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! wszystko się idealnie komponuje, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam tak, że jakiś wzór bym widziała na paznokciach, ale potem nigdy nie mam zapału żeby go zmalować ;p a Twoje zdobienie jest piękne, a w dodatku inspirowane jednymi z moich ulubionych perfum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami nad jakimś tak długo myślę, ze mi przechodzi :p
      Perfumy tez mam, chociaż wersja Intense bardziej mi się podoba.

      Usuń
  11. paznokcie wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba! Idealnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  13. u Ciebie zawsze te stemple tak ładnie wyglądają! i całość bardzo mi się podoba (choć podoba mi się też sam szaraczek kiko ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja Wam brzydkich niewypałów nie pokazuje :p

      Usuń
  14. Zdobienie tak piękne, że dech zapiera - zakochałam się :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACJA! Pięknie to wygląda i już jestem pewna, że kiedyś wyląduje to u mnie na paznokciach. Niesamowicie klimatyczne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje :) Bardzo fajnie się takie paznokcie nosiło.

      Usuń
  16. Przepięknie! Wspaniałe połączenie elegancji i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ to jest piękne! Połączenie tych kolorów jest idealne, tak samo jak całe zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastic outcome, it really matches the box! Love the matte effect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really wanted it to look like the box:)

      Usuń
  19. Super mani mam taką płytkę i nie powiem że kiedyś jej użyję i połączę w podobnym zestawieniu bo bardzo mi się to spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj mamy, mamy! Choć u mnie bardziej na wyobraźnię działają kolory niż same wzory, niejednokrotnie łączyłam kolorystykę już gdzieś widzianą, najlepiej taką niestandardową. Twój mani jest przepiękny! Kolorystyka po prosu boska, obym nie zapomniała o tym zdobieniu bo chętnie spróbowałabym tego samego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdobienie! Połączenie kolorów zdecydowanie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! It's totally awesome! I found your design on the instagram accout of bornprettystore. So wonderful, I had to find your blog immediately :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much :) I am glad You like it and welcome :))

      Usuń