Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.03.2015

Holo Chevron.

Bardzo lubię szewronowy wzór na paznokciach, ale nie mam cierpliwości do ciecia dziesiątek cieniutkich paseczków i przyklejania ich osobno na paznokcie. Na ratunek przyszły stemple :)

I really like chevron patterns on nails, but I just don't have the patience to cut dozens of tiny stripes and placing them on the nails separately. Thankfully stamping plates came with a rescue :)



Baza jest holograficzny brokat Cliché - Neve Acima Mone Abaixo. Koniecznie chciałam jakieś grube czarne linie, żeby go trochę uspokoić, ale żeby błyszczące  drobinki pomiędzy nimi połyskiwały. Wzorki odbiłam z płytki BP-L006 (uwielbiam ja!) i czarnym lakierem do stempli z Born Pretty store. Po wyschnięciu pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look i koniec.



The base is a holographic glitter polish Cliché - Neve Acima Mone Abaixo. I really wanted some black lines on it to calm it down a bit, but I still wanted to make the glitter sparkle from between them. I used images from BP-L006 stamping plate (I just love this one!) and black stamping polish from Born Pretty store. After it dries I applied Golden Rose Gel Look top coat and that was it.


W słońcu/In the sunlight:




Numer BP-L006 możecie zamówić TU, a lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The number BP-L006 You can order HERE and the stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


13 komentarzy:

  1. wyszły świetnie, a poza tym piękny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie ;D stempel idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się błyszczą ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczące, ale stonowane, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nietuzinkowa zebra, która wygląda bardzo błyskotliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam ten motyw, a mani super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste ale mega efektowne. :) Uwielbiam chevron. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baaaaardzo mi się podoba! świetne połączenie wzorów i bazowego koloru :D

    OdpowiedzUsuń