Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.03.2015

Happy St. Patricks Day! :)

Mam do Irlandii ogromny sentyment. Musiałam zatem wykonać coś na ten dzień. Na szczęście płytka z koniczynkami zdążyła dojść w ostatniej chwili.

I have a huge sentiment for Ireland. I just had to make something special for this day. In the last moment I received in mail the clover stamping image. Uff.




Zdobienie jest proste i szybkie do wykonania. Zielony lakier Astor Forest Green ostemplowałam złotym lakierem do stempli Born Pretty. Wzorek pochodzi z jednej z nowszych płytek BP-50. Serdeczny lakier pomalowałam białym lakierem Easy Paris 02 i oddalam troszkę złotych "monet" z topera Essence Make It Golden. Brakuje mi tu pomarańczowego koloru, ale nie chciałam przekombinować.





This is very easy and fast nail art. On top of green polish Astor Forest Green I added some shamrocks from one of the newer plates BP-50. I used Born Pretty gold stamping polish for this. The ring finger I painted white with Easy Paris 02 and I added some gold "coins" from Essence Make It Golden topper
I am missing some orange here, but I didn't wanna overdo it.




Płytkę BP-50 możecie zamówić TUa złoty lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The BP-50 plate You can order HERE and the gold stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

21 komentarzy:

  1. Ależ śliczna koniczynka :) i ogólnie cała płytka ma piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mani, na temat ale w sposób nieoczywisty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mani :) ten topper genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczny wygląda genialnie, super dopełnia całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za złotymi ozdóbkami na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te listki koniczynki :) mieszkałam w Irlandii, więc też mam do niej sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :p Ja własnie tez. Dwa lata tam spędziłam i bardzo milo wspominam.
      Gdzie byłaś, jeśli mogę spytać? :)

      Usuń
  8. koniczynki wyglądają ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny wzór stempla! cudne połączenie kolorów, pięknie wygląda to złotko na zieleni

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej dopiero teraz zauważyłam, że na tej płytce faktycznie jest wzór koniczyny :D Ciekawe połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie koniczyna :) Lubię mani patrykowe. Nigdy jakoś nie pamiętam, kiedy mam zrobić takie mani.

    OdpowiedzUsuń