Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.03.2015

Golden Rose - Rich Color 108

Wiosna idzie a ja zamiast zacząć wyciągać pastele to co rusz chwytam za jakiś ciemny odcień. Ten lakier chciałam Wam pokazać już jakiś czas temu, bo wymyśliłam sobie idealne połączenie z innym lakierem i bardzo chciałam je wykonać. Długo siedziało mi w głowie, pora pokazać co autor miał na myśli. Dzisiaj sam lakier.

Springtime is coming and instead of starting to show some light pastels I keep using dark shades. This one here I wanted to show You long time ago. I have this perfect match image in my head with another polish and I really wanted to do it... finally. Took me a while, but the time has come. Today just the polish though.

Przepiękny, głęboki i bardzo błyszczący odcień teal. Świetnie się nim maluje, konsystencja z tych gęstszych, pigmentacja niesamowita. Mi wystarczyła jedna średnia warstwa. Na kciuka nałożyłam dwie warstwy, by sprawdzić czy jest jakaś różnica i powiem Wam, że kolor jest taki sam. Ta druga warstwa jedynie bardziej wygładza, szczególnie jeśli mamy jakieś nierówności na paznokciach. Wysycha szybko, pędzelek wielki, puchaty i zaokrąglony. 
Do stempli się chyba nada :p
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Gorgeous, deep, shiny teal. It is a pleasure to apply, the consistency is on the thick side and pigmentation is absolutely awesome. For me one medium coat was enough. On my thump I applied two coats to see the difference and to be honest the colour is the same. The only thing that the second coat does is extra smoothness, especially if You have some ridges on the nails. Dries fast, the brush is big, fluffy and round.
Should be good for stamping :p
On photos: 1 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te lakiery :) Ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor :) mam coś podobnego z Color Expert i do stempli się nadaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor :) też ostatnio częściej wyciągam ciemniejsze odcienie zamiast sięgać po pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Taki kolorek nie do określenia, między niebieskim, zielonym i turkusem! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna morskość :)
    ja mam to samo-zamiast sięgać po wiosenniejsze kolory,ciągle dokupuję borda,granaty,grafity...wczoraj wyjęłam koral że pomaluuję pazurki to się rozmyśliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny odcień, super. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go, rzeczywiście jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek ;) Lubię lakiery GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię te lakiery, a kolor, którym masz pomalowane paznokcie jest nietuzinkowy:)

    OdpowiedzUsuń