Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.03.2015

Golden Rose - Color Expert 48

Chwila odpoczynku od ciemnych lakierów. Od czasu do czasu muszę zrobić sobie przerwę i dać oczom odpocząć. Najlepiej mi to wychodzi przy takich słodkich, różowych kolorach. 

A little break from all the dark colours. I need it from time to time to let my eyes rest. And there is no better way than with those sweet pinks.



Prześliczny ten róż. Zupełnie kremowy, wysycha na bardzo wysoki połysk. Trzeba się trochę postarać przy nakładaniu, gdyż może smużyć, nawet przy drugiej warstwie. Nałożyłam pierwszą cieńszą, a drugą nieco grubszą i jest calkiem ok, ale chyba jeszcze jedna warstwa by nie zaszkodziła.
Dobrze, że z wysychaniem nie ma problemu. Pędzelek bardzo szeroki, zaokrąglony - chyba wszyscy już je znają. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




What a lovely shade of pink. It's completely creme with a high glossy finish. You have to try a bit harder applying it, because it likes to smudge, even with second coat. I applied first coat a bit thinner and the second one thicker and it looks pretty ok, but the third coat wouldn't harm. Good it has no problem drying. The brush is wide and round - everyone must know them by now.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


30 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, muszę go zakupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój kolor, wolę ciemniejsze, ale moja siostra byłaby nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek <3
    Właśnie mam ochotę na takie pastelowe wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny kolorek! Idealny na pogodne wiosenne dni. Niebawem wybywam na stoisko Golden Rose I zaszaleje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny róż, ja mam zieleń z tej serii;)
    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, super kolorek
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Lubię takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, taki dziewczęcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    What's in my travel beauty bag? <- zobacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wiosenny kolor i cudne paznokcie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zainwestować w jakiś róż, bo wśród wielu kolorów w mojej kolekcji - tego akurat brakuje. :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny pastelowy róż, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor,piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio mnie kusi na taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak nie lubię różowych paznokci, tak ten lakier mam i używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, kocham takie różyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie ostatnio szukam idealnego różu i ten taki jest! w środę po niego lecę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy, cukierkowy wręcz :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie delikatny idealny na wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor, dawno nie miałam różu na paznokciach, w ogóle dawno lakieru nie miałam....muszę się malnąć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich kolorów mam pełno w szafie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo, uroczy, uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten lakier i używałam go nałogowo :P niestety pewnego razu zapomniałam go dokręcić i zgluciał :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Poosiadam ten odcień. Jak też inne. Są fantastyczne w rozprowadzaniu się, a do tego dużym plusem jest to, że szybko wysychają. Uwielbiam tą markę za tą serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń