Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.03.2015

Golden Rose - Color Expert 10

Ten lakier zdecydowanie mnie do siebie przyciąga. Kupiłam go już dawno dawno temu i wrzuciłam do koszyka z lakierami do zeswatchowania. Po jakimś czasie odwiedziłam stoisko Golden Rose i znów własnie po niego chwyciłam... ale coś mi świtało, że chyba go mam. Dobrze, że zdecydowałam się na inne kolory, bo miałabym dwie buteleczki.

This polish definitely has something that gets my attention. I bough it some time ago and left it in a basked with other new bottles waiting to be swatched. After a while I visited Golden Rose stand and I grabbed it again... but I had the feeling that I already have it. Good I decided to get other colours. I would have two the same bottles.




Kolor z tych dziwnych, ciężkich do opisania, bo zmienia się w zależności od źródła światła i innych kolorów obok. Czasami wygląda jak typowy nudziak, czasami to taki beżowy jasny wrzos, innym razem znowuż nabiera przykurzonych pudrowo-różowych odcieni. Niesamowity jest. Bardzo neutralny i elegancki.
Konsystencja z tych gęstszych. Jeśli nakładacie średnio grube warstwy, to jedna powinna wystarczyć. U mnie widzicie dwie cieńsze. Pędzelek szeroki, zaokrąglony i bardzo puchaty. Bardzo rozpłaszcza się na paznokciach. Wąskie płytki pomaluje jednym ruchem, szerokie (jak moja) dwoma. Schnie szybko na wysoki połysk.
Świetny jako baza pod stemple ;) ale i samodzielnie wygląda bardzo ładnie.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This is one of those weird colours hard to describe since it changes in different light or near other colours. Sometimes it looks like a typical nude, sometimes it's a light lilac beige and some other time it catches some dusty light pink shades. It's just amazing. Very elegant and neutral.
The consistency is from the thick side. If You apply medium thick coats, one will be enough. On my nails You can see tow thinner layers. The brush is wide, round and very fluffy. It flattens on the nails, so if You have small nails You can apply polish with one stroke. For my wide nails two strokes are needed. It dries fast to a very high shine.
It's great as a base color for stamping ;) but on its own it looks very nice too.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


Buteleczka jest tak napełniona lakierem, że nawet po pomalowaniu 10 paznokci dwoma warstwami nie widać żadnego ubytku :p

The bottle is so filled with nail polish that even after applying two coats of all 10 nails I cannot see any usage :p

15 komentarzy:

  1. Świetny kolor ;) Delikatny, lubie takie odcienie ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolory, spojrzę na niego jak będę gdzieś w GR.

    OdpowiedzUsuń
  4. GR jak zwykle trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Uwielbiam kolory z tej serii! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny odcień
    Z tej serii mam tylko jeden kolor i muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny odcień, chyba muszę zaczepić o GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ciemne kolory, teraz zapragnęłam mieć coś jasnego na paznokciach :)
    Śliczny, delikatny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za ta seria lakierów z GR - waży mi sie, ściąga i wyglada nie ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń