Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.03.2015

Glitter chevron.

W czasie gdy otrzymałam zamówienie z piaskowymi lakierami Avon kupiłam też kilka buteleczek lakierów Golden Rose. Gdy wiec przypadkiem te dwa wylądowały obok siebie wiedziałam, że jest to idealna para i prędzej czy później wylądują razem na paznokciach.

In the time I got my sand polish from Avon I bough some bottler in Golden Rose stand as well. And when I saw those two next to each other I knew it is a perfect match and they will have to end up on my nails sooner or later.

Początkowo pomysł miałam inny - chciałam zrobić gradient. Pomysł jest się zmienił gdy doszły do mnie zamówione paski do szewrona :) A teraz po kolei. Bazą jest Golden Rose Rich Color 108. Na niego nakleiłam gotowe paseczki ze sklepu Born Pretty. Pomalowałam paznokcie brokatowym piaskiem Avonu Teal Glitter i gdy był jeszcze mokry odkleiłam paseczki. Nie zależało mi tu na piaskowej fakturze. Chciałam brokat w pasującym kolorze, pokryłam wiec całość top coatem.



The first idea was different - I wanted to make a gradient. But it all changed when I received my order from Born Pretty and those chevron stripes :) But lets go step by step. The base is Golden Rose Rich Color 108. On top of it I applied some ready stripes and then  added the sand polish Avon Teal Glitter. When it was still wet I removed the stripes and let it dry. I didn't care about the sand effect here. I wanted glitter in matching colour, so I added some top coat.


W słońcu/in the sunlight:


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne chce takie na świeta!

    OdpowiedzUsuń
  3. A avonu są coraz fajniejsze lakiery! Sama dobrze wspominam piękną czerwień z Avonu i tym samym mój pierwszy własny lakier w życiu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt końcowy, ten piasek wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokatowy wzorek daje fajny efekt. Ożywia kolorek :o) Cudnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny efekt, ale bardzo fajny :) A ja zgapiłam i nie załapałam się na piaski z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie połączenie, delikatne i niepozorne a jednak błysk przykuwa wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teal Glitter świetnie wygląda w tym połączeniu - zresztą jest tak piękny, że w mało którym by źle wyglądał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, dlaczego ja nie mam tego piaseczka?! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Never would've thought of this, but I like it, pretty!

    OdpowiedzUsuń