Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.03.2015

Essence "Love & Sound" (zapowiedź/preview)


Kolekcja "Love & Sound" dostępna będzie od kwietnia 2015 w następujących krajach: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Chorwacja, Czechy, Polska, Serbia, Kazachstan, Rosja, Australia, Holandia, Belgia, Włochy, Portugalia, Filipiny, Afganistan, Algieria, Bahrajn, Indie, Oman, Pakistan, i Katar.

A teaz czas na zdjecia.

"Love & Sound" collection will be available from April 2015 in selected countries: Germany, Switzerland, Austria, Croatia, Czech Republic, Poland, Serbia, Kazakhstan, Russia, Australia, Netherlands, Belgium, Italy, Portugal, Philippines, Afghanistan, Algeria, Bahrain, India, Oman, Pakistan, and Qatar.

And now time for some photos:


Eyeshadow

01 Glastonberry
02 Make life a festival
03 Feel the vibe

Multi Style Eyeliner Pen

01 Perfect line-up

Lipstick

01 Crowd gone wild
02 Glastonberry

Blush

01 Sunset @ center stage

Bronzing Paper 

01 Sunkissed & happy

Nail Polish 

01 Make life a festival
02 Blue-chella
03 Glastonberry
04 Feel the vibe

Cuticle Tattoos

01 Ethno girls ahead!

Heel Protection Pads 

01 These pads are made for walking

19 komentarzy:

  1. hmmm ciekawa kolekcja.
    Podobają mi się te lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka i róż przemawiają do mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. matowy róż jest całkiem kuszący, uwielbiam takie odcienie na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się rozglądać za eyelinerem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff! Nie podoba mi się kompletnie nic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery i szminki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. matko bosko! co za eyeliner! O.o cieniowany róż mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Polska znowu pominięta :/ A lakiery takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nic mnie specjalnie nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nic mnie nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie teraz matowe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń