Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.03.2015

Czarne motylki. Black butterflies.

Motylki, tak jak i różyczki mogę nosić na paznokciach cały rok. I tylko dlatego, że motylki to taki "lekki" i dziewczęcy wzorek, chciałam je pokazać z nieco bardziej ponurej strony. Bo tak :p

Butterflies and roses I can wear all year round. And just because butterflies are such a "light" topic I wanted to show them in a darker point of view. Just 'cause :p




Bazą jest cudna czerwień Kiko Vino Perlato. Czarnym lakierem Easy Paris 01 odbiłam w sumie 3 rodzaje motylków z płytki BP-34. Na paznokciu wskazującym umieściłam dwie czarne cyrkonie. 
Te duże motyle przypominają mi tatuaże. Świetne są.





The base is gorgeous red Kiko Vino Perlato. With black Easy Paris 01 I stamped three types of butterflies from BP-34 stamping plate. On my index finger I applied two black zircons. 
Those large images remind me tattoos. Just awesome.



Płytkę BP-34 kupić TU
Pamiętajcie o kodzie BAVQ10, który daje Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The BP-34 stamping plate You can get HERE
Remember about BAVQ10 discount code that will give You 10% off on regular prices.



***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Born Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


19 komentarzy:

  1. wyglądają bajecznie !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne motyle :) cała płytka z motylami jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie :)) a ten Kiko - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne paznokcie fajny jest tez ten motylkowy caly wzorek z paletki. Z małych motylków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go u innym na paznokciach. Pięknie się prezentuje.

      Usuń
  5. świetna ta płytka! bo o Kiko i mani to już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier Kiko jest przepiękny :)) a bardziej ponura wersja motyli to zdecydowanie moje klimaty :) super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię bardziej ponure klimaty :)

      Usuń
  7. Wcale nie są takie ponure! Kiko kradnie cał wiatr!

    OdpowiedzUsuń