Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.03.2015

Cliché - Neve Acima Mone Abaixo.

Ale mam dla was błyskotkę dzisiaj :) Ponownie lakier Cliché, ale dłużej czekać nie mogłam. A że słońce dzisiaj pienie świeci, to lakier zobaczycie w pełnej krasie.

I have a little gem for You today :) Again a Cliché nail polish, but I couldn't wait any longer. Especially that the sun is lovely today and You will be able to see the whole beauty of this polish.


Lakier zdecydowanie dla miłośniczek brokatu, błyskotek i efektu holo. Takie 3w1 :p W bezbarwnej bazie zatopiony jest drobny holograficzny brokacik, który tak błyszczy, że oczu oderwać nie można. Konsystencja raczej rzadka i jako że baza koloru nie daje, to potrzebuje kilku warstw. U mnie widzicie trzy cienkie. Chciałam zostawić dwie, bo wyglądał już całkiem przyzwoicie, ale dla lepszego krycia nałożyłam jeszcze jedna, a na koniec top coat, żeby wyrównać powierzchnie. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus) + top coat (Yves Rocher Shine enhancing coat)



This polish is definitely for glitter, extra sparkle and holo effect lovers. True 3in1 :p  In a clear base we have tiny, holographic glitter that shines so lovely that it's hard not to stare. The consistency is rather runny and because the base has no colour it needs some coats. On my nails You 3 layers of polish. I wanted to leave two, because they looked pretty decent, but to get more opacity I added one more and some top coat in the end to smooth everything out.
On photos: 3 coats + base coat Sally Hansen Maximum Growth plus) + top coat (Yves Rocher Shine enhancing coat)

Powyższe zdjęcia robione w słońcu, poniżej w świetle naturalnym.

Photos above were taken in the sunlight, below in a natural daylight.



I jak?
What do you think? 

***

Ostatnio wzięło mnie na smoothie... chciałyście posty z przepisami?

Tu macie jarmuż, banana, kiwi, natkę pietruszki, 2 daktyle dla słodkości, olej lniany, otręby owsiane i wodę.

I got hooked on smoothies lately... Would You like some posts with recipes here?

Here You have some kale, banana, kiwi, parsley, 2 dates for some sweetness, flax seed oil, oat barn and water.

24 komentarze:

  1. cudna błyskotka a na takie smoothie zrobiłaś mi smaka mmm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pazurki :D
    A takie smoothie kocham :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja się nimi od 2 tygodni zachwycam :)

      Usuń
  3. wow, świetny ten lakier, pazurki wyglądają cudnie!
    muszę zacząć jadać smoothie:) aż mi smaka narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła! Byle blender mocny był i dal rade rozdrobnić wszystko :) A potem to już mieszać do koloru do wyboru.

      Usuń
  4. Ale się mieni, cudny! A przepisy na "smutaski" jak najbardziej pożądane. Sama od czasu do czasu robię, ale mam tylko 2-3 sprawdzone, więc nowe przepisy się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "smutaski" :p
      A jak robisz swoje?

      Usuń
    2. Mój ulubiony, to: 1 marchewka + 2 pomarańcze + garść liści świeżego szpinaku + kilka kwiatków brokuła + 1 jabłko + odrobina soku z pomarańczy dla lepszej konsystencji. W zimie dodawałam do niego odrobinę świeżo startego imbiru :)

      Usuń
  5. Pięknie się błyszczy. Ja ostatnio piję smoothie ze szpinaku, awokado, banana i wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szpinakiem piłam wczoraj... + banan, kiwi, masło orzechowe, nasionka chia i mleko :)

      Usuń
  6. Idealny lakier bazowy pod stemple! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny <3 ten lakier by się u mnie przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki błysk! Chciałabym taki lakier.
    Smoothie fajne, muszę trochę częściej takie robić. Samo zdrowie! Lubię rzadsze "smutki" zagęszczać kaszą jaglaną.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo chętna na smoothie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No powala na kolana :D
    Jasne, że chcemy smoothiowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ajajaj ale błysku-błysku :D
    no i smoothie też lubię, więc chętnie poznam Twoje ulubione wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ło ho ho! dzieje się! pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń