Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.03.2015

Avon - Black Tie eye shadow palette.

Już od jakiegoś używam tych cieni na zmianę z inną wersja kolorystyczna (Glamorous Roses) i dzisiaj przyszła pora trochę o nich opowiedzieć.

I have been using this eye shadow palette for quite some time already together with another colour version (Glamorous Roses) and so today is a good time to tell You a bit about them. 

Opakowanie: duże, złote, niemal jak lustro. W środku pacynka i duże, wygodne lusterko, które zdarza mi się używać nawet jak nie nakładam cieni. Dodatkowo cienie zapakowane są w kartonik. Waga cieni 9g. 
Pigmentacja: nie są to mega napigmentowane cienie, ale ich moc można stopniować. Dla mnie to cienie zdecydowanie do dziennych makijaży. Dobrze się rozcierają i łączą ze sobą. 
Trwałość: jak zawsze powtarzam w przypadku cieni, wszystko zależy od powieki. Ja się bez bazy do powiek nie ruszam, bo wszystko, łącznie z eyelinerem mi się rozmazuje. Na bazie wytrzymują cały dzień. Dodatkowym plusem bazy jest wzmocnienie kolorów, co zobaczycie na swatchach.

The packaging: large, gold, almost like a mirror cassette. Inside we also have an applicator and a nice big mirror, that I happen to use even when I don't apply any eye shadow. The palette come in a box. Weight of 9 g.
Pigmentation: they are definitely not very pigmented shadows, but You can gradually add the intensity of the colour. For me those are typical daytime eye shadows. They apply and blend well.
Durability: as I always repeat when it comes to eye shadows reviews, it all depends on the eyelids. I cannot live without any eye shadow base. Everything, even eyeliner smudges and smears on my lids. On the base they stay all day, and whats also good the colour come out more vivid. You will see that on swatches.


A oto kolory z bliska.

And now the closeup for the colours.


Biały, bardzo połyskujący. Idealny do rozświetlania, gdyż koloru dużo nie daje, a jedynie srebrzyście błyszczącą taflę. Bardzo miękki.

White, very sparkly. Perfect to highlight since it doesn't give much colour, just a silvery shiny film. Very soft.



Różowy jest chyba najtwardszy z nich wszystkich. Na powiece daje delikatny kolor, nie taki intensywny jak w opakowaniu.

Pink is the hardest of the all I think. It gives a delicate colour on the eyelids, not so intensive as in the quad.



Mój ulubiony :) Takie odcienie najbardziej lubię. Beżowo-szary, bardzo połyskujący, ale nie z brokatem. Dobrze się rozciera i przepięknie wygląda na powiekach.

My favourite :) I love those type of colours. Beige-grey, very sparkly, but not with glitter. It blends well and looks just lovely on the eyelids.



Ten odcień wydaje się być bardzo zbliżony do poprzedniego. Jest jednak inny, bardziej brązowy, cieplejszy i delikatnie opalizuje na różowo, czego za żadne skarby nie mogłam uchwycić na zdjęciach. Bardzo ładny, delikatnie połyskujący.

This colour seems to be very similar to the previous one. But it is different, more brown, warmer and it has  some iridescent pink shine to it that I just couldn't catch on the photos. Very pretty, slightly shiny.



I najciemniejszy grafitowy z maleńkimi połyskującymi drobinkami, nie brokat. Jako ze ja takich ciemnych cieni na powiekach nie nosze, służy mi on do przyciemniania linii rzęs zamiast kredki :) 

And the darkest, graphite grey with tiny sparkly shimmer, not glitter. Since I don't use such dark colour in my makeup I use it to instead of a pencil to darken my lash line. :)




Swatche na dłoni: górny rząd bez bazy, dolny na bazie.

And some swatches on my hand: top row without base, bottom on a base.







Skład/Ingredients:



Pozostałe recenzje paletek Luxe:
Other Luxe palette reviews:
Glamorous Roses
Purple Smokes

Cocoa Couture




***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

11 komentarzy:

  1. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie kupowałam cieni z avoinu bo jakiegos mam pecha ze zwsze trafiam na te słabo napigmentowane i sie zraziłam

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne kolory, ja jednak avonowych cieni juz długo nie kupuję - jak dla mnie zbyt słaba pigmentacja ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Te brązowe są ładne, ale jeśli chodzi o avon to nigdy nie lubiłam ich cieni bo są dla mnie za słabo napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne i w miarę delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie napigmentowane jak na avon, ale jakoś nie lubię takich lśniących cieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zestawienie, ale szarości niestety nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podoba wszystko,prócz różu,wyglądam w nim i pomarańczach,fioletach jak zapłakany królik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki ładne i całkiem fajna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń