Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.03.2015

Astor - 880 Forest Green

Wydaje mi się, że zieleń jest ciągle mniej popularna na paznokciach od reszty kolorów. Sama przez długi czas jej unikałam, aż trafiłam kilka tak pięknych zielnych lakierów, że teraz mam chyba wszelkie możliwe odcienie :)
Jak to jest u Was? Lubicie zielone paznokcie?

I still think that green is less popular colour on the nails that other ones. I also did wear green for a long time until I got such pretty green shades that now I must have all the possible shades already :)
How is it with You? Do You wear green?


Forest Green  nie taka ciemna zieleń. Landa, kremowa, jakby troch mleczna. O dobrej konsystencji i zadowalającej pigmentacji. Pierwsza warstwa dobrze się nakłada, ale żeby pokryci wszelkie prześwity potrzebne są dwie. Wysycha dobrze, chociaż nie super szybko. 
Jedyne co mi się nie podoba, to pędzelek. Trafił mi się pewnie jakiś felerny, krzywo ścięty z wystającymi dłuższymi włoskami. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



And today no so dark green. Nice, creamy, a bit milky with a good consistency and a satisfying pigmentation. The first coat applies nicely, but for full opacity it needs two coats. Dries ok, though not super fast.
The only thing I don't like about it is the brush. I believe I have some damaged one. It not cut properly and I have some single bristles sticking out.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


24 komentarze:

  1. Lubię zielone pazurki a szczególnie taki butelkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że rzadko można spotkać jakieś ciekawe odcienie zieleni więc dlatego jest tak mało popularna. Jednak ten odcień jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewnio jest mniejszy wyboru niż róży, czy czerwieni. Trzeba się trochę naszukać, ale warto :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio pokochałam zieleń na pazurkach i ten lakier zdecydowanie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a beautiful shade. :) I agree that green is less popular among nail polishes. I love it, but it just doesn't agree with my skin tone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have that with peach shades.. I like it on someone's nails, on mine it just doesn't look good.

      Usuń
  5. Ooo ja go nie widziałam jeszcze...hmm..Wygląda trochę jak Jade is the new black, ale muszę zobaczyć koniecznie na żywo. :) Ja mam ostatnio fazę na zielenie, właśnie obkupiłam się w Kiko...ale i tak jeszcze zostało tam kilka odcieni, które MUSZĘ MIEĆ. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kiko to można przepuścić pól wypłaty :p Czekam aż będą mieli jakąś wyprzedaż lakierów za 1 euro :p
      Wzięłaś wszystkie zielenie :p?

      Usuń
  6. nie lubie zieleni ale ten wygląda elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz racje, zieleni na pazurkach nie jest zbyt duzo. A ja ten kolorek calkiem lubie. Bardzo mi sie podoba ten od Astor, swietnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten lakier! I masz piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moja bajka ;) Za to moja przyjaciółka nosi tylko zieleń w różnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma same cudne odcienie :)

      Usuń
  10. A podobno zielony pasuje rudym ale jakoś nie widze siebie z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi się wydaje, że większość osób za zieleniami nie przepada ;p
    mnie się ta podoba, ale coś mi się wydaje, że szybko by mi się znudziła i pewnie dodałabym jakiś rozweselający wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak często zmieniam kolory. Nie dla mnie hybrydy :p

      Usuń
  12. Ja ogólnie nie przepadam za zielonym kolorem :) I raczej nie widzę go u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie wszystkim pasuje :)

      Usuń
  13. Mega :) ma moc ta zieleń :) lubię bardzo ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak jest z trwałością lakierów astor? Nigdy nie miałam żadnego tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć o trwałości, bo ja nosze lakier 2-3 dni i zmywam. Przez ten czas wyglądał świetnie..

      Usuń
    2. 3 dni to też jakaś informacja, u mnie często lakiery trzymają się krócej. :)

      Usuń