Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.02.2015

Zużycia stycznia. January's empties.


No nieźle mi się zaczął denkowy rok :) Uzbierał się cały koszyk opakowań. Jak zwykle królują produkty do włosów i wyjątkowo w tym denku pojawiła się kategoria z makijażem.

Not a bad start of the "empties" year :) My basked was filled. As always the hair products pile is the biggest and there is a very rare category with makeup.



Włosy:
1. Elseve szampon przeciwłupieżowy z selenem - kupię ponownie [pełna recenzja]
2. Fructis szampon Hydra Vitamin Force - przepiękny zapach, dobrze myje, pieni się, nie wysusza. Włosy są po nim miękkie i bardzo błyszczące. Kupię ponownie.
3. BingoSpa odżywka Fast Hair Repair - raczej nie kupię ponownie [pełna recenzja]
4. Avon Naturals szampon do włosów Rumianek i Aloes - lubię te nowe Naturalsy. Włosy są po nim miękkie, czyste, nie powoduje szybszego przetłuszczania. To już drugie opakowanie. Kupię ponownie.
5. TRESemme maska do włosów regenrujaca końcówki - ładnie owocowo 
pachnie, ma dobra konsystencje, wygładza włosy, ale nie spektakularnie. 
Może kiedyś do niej wrócę.
6. Avon kuracja z olejkiem arganowym - kolejna opakowanie, kupię ponownie [pełna recenzja]

Hair:
1. Elvive anti dandruff shampoo with selenium - I will buy it again [full review]
2. Fructis Hydra Vitamin Force shampoo - amazing fragrance, washes well, foams well, doesn't dry. It leaves the hair soft and very shiny. I will buy it again.
3. BingoSpa Fast Hair Repair hair conditioner - I don't think I will buy it again [full review]
4. Avon Naturals Chamomile & aloe Vera shampoo - I like those new Naturals shampoos. This one leaves the hair soft and clean, doesn't make the flat or greats. This is my second one. I will buy it again.
5. TRESemme hair mask regenerating dry ends - it has a nice fruity smell, has a good consistency, smooths the hair, but doesn't give spectacular effects. Maybe I will get back to it one day.
6. Avon Maroccan argan oil treatment - another bottle and will buy it again [full review]



Twarz:
7. Avon Planet Spa Bali Botanica odświeżająca maseczka do twarzy - świetna była. Biała, kremowa konsystencja, zasycha na twarzy jak glinka, odświeża, oczyszcza i wygładza. W dodatku bardzo ładnie pachnie. Kupię ponownie.
8. Avon Anew Aqua Youth emulsja do mycia twarzy - bardzo długo się z nią męczyłam. Jest mega gęsta, przez co ciężko się ja wyciska. W dodatku mega wydajna. Dobrze myje, pieni się, ale ściąga skórę i zostawia na twarzy jakby mydlany osad. Nie podobało mi się to. Nie kupię ponownie.
9. Ziaja Med żel myjąca Kuracja Antybakteryjna - kupię ponownie [pełna recenzja]
10. Avon Natuals krem do twarzy z rumiankiem i makiem - to moje drugie opakowanie i ostatnie, bo kremu już nie mam ofercie. Bardzo lekki, szybko wchłaniający się krem. Dla mnie na lato na noc był idealny. Jesienią nawilżał już za słabo, więc używałam go do dłoni i ciała. Kupiłabym ponownie.

Face:
7. Avon Planet Spa Bali Botanica refreshing face mask - it was awesome. White, creamy consistency dries on the skin like clay masks. Refreshes, cleanses and smooths the skin. and it has a very pleasant smell. I will buy it again.
8. Avon Anew Aqua Youth creamy cleanser - I was fighting with it for a long time. It is very thick which makes it hard to dose. It is also super efficient. It washes well, foams nicely, but can leave the skin tight and with strange soapy film. I didn't like that. I will not buy it again.
9. Zaja Med antibacterial face wash - I will buy it again [full review]
10. Avon Naturals chamomile and poppy face cream - this was my second one and probably the last one since they don't sell it anymore. It was very light, fast absorbing cream. For me it was perfect for summer nights. In the fall it is too light, so I was using it for hands and body. I would buy it again.


Kolorówka:
11. Avon Luxe tusz do rzęs - świetna, prosta, tradycyjna szczoteczka dobrze rozdzielająca rzęsy. Kolor czarny, trwałość tez bardzo dobra. Polubiłam go. Kupię ponownie.
12. Avon Color Trend błyszczyk - gesty i bardzo klejący. Ale nadawał ładny lekki różowy kolor ustom i wyjątkowo dobrze nawilżał. Mam za dużo błyszczyków - nie kupię ponownie.

Make-up:
11. Avon Luxe mascara - awesome, straight, traditional brush that applies the mascara well and doesn't stick the lashes together. Nice black colour, good durability. I liked it. I will bill buy it again.
12. Avon Color Trend lip gloss - very thick and very sticky. But it was leaving a nice pink colour on the lips and it was moisturizing surprisingly well. I have far too many lippies - will not buy it again.


Ciało:
13. Avon Naturals dwufazowy balsam do ciała wanilia - ze względu na drobinki nie kupię ponownie [pełna recenzja]
14. Nivea Happy Time kremowy żel pod prysznic - bardzo lubię te żele. Świetnie pachną, dobrze myją, nie wysuszają. Warto skusić się na nie w promocji. Kupię ponownie.
15. Avon Naturals żel por prysznic mango i granat - raczej średni produkt. Dobrze się pieni, myje i ładnie pachnie. Ale jest bardzo niewydajny i może wysuszać. Nie kupię ponownie.

Body:
13. Avon Naturlas vanilla swirl body lotion - because of the shimmer I will not buy it again. [full review]
14. Nivea Happy Time creamy body wash - I love those gels. They smell amazing, wash well, don't dry. It worth waiting for some promotion. I will buy it again.
15. Avon Naturals pomegranate and mango shower gel - average products. It foams, washes and smells nice. But it is very inefficient and may dry the skin a bit. I will not buy it again.  

Najlepszy produkt:oj sporo tym razem, bo i żel pod prysznic Nivea i tusz Luxe i maseczka do twarzy Avon i żel do mycia twarzy Ziaja. No i koniecznie szampon Elseve i serum Avonu.
Najgorszy produkt: emulsja Anew Aqua Youth.

Best product:  oh this time there is a few of them... the Nivea shower gel and Luxe mascara, Bali face mask and Ziaja face wash. And lets not forget about Elvive shampoo and hair treatment from Avon.
Worst product: Anew Aqua Youth cleanser

Znacie któryś z nich?
Do You know any of them?


29 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach avon planet spa bali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny, nie? A myślałam, ze będzie jakiś słodki czy coś..

      Usuń
  2. Miałam tylko żel pod prysznic ,świetnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wrr… też sie muszę zmotywować i zacząć zużywać bo moje zapasy wylewają się z szaf...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo duzo zużyc, gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka znanych mi produktów tu widzę :) i zgodzę się z Tobą, że emulsja Anew to bubel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego bubelka po Anew się nie spodziewałam...

      Usuń
  6. łał! ja jeden szampon 100ml zużywam w miesiąc, także podziwiam Cię! :D widzę dużo produktów, które u Ciebie zagoszczą ponownie, dobrze że takie niefajne są nieliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam drugie, geste włosy i myje je codzienne, wiec one szybko schodzą. Pomaga mi jeszcze luby, tez z długimi włosami ;)

      Usuń
  7. Ładne denko :-) Lubię szampony Fructis chociaż ostatnio rzadziej po nie sięgam. A maseczka Bali z Avonu jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tych rzeczy nie miałam. Szampon z Avonu miałam w wersji pokrzywowej, ale nie za bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrzywowy tez miałam i tez mi pasował.

      Usuń
  9. Uwielbiam zapach tej maseczki odświeżającej z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  10. -Chciałabym kiedyś przetestować jakieś kosmetyki TRESemme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko ta maskę jak na razie.

      Usuń
  11. Ten dwufazowy balsam prawie wykończyłam tylko, że w drugiej wersji zapachowej. Mi się całkiem podobał, ale jakiś szałowy nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga wersje tez miałam :) Pięknie pachnie, ale tez te drobinki mi przeszkadzały.

      Usuń
  12. Kosmetyki z AVON w większości znam a balsam cudownie pachnie i muszę powiedzieć ze na mojej skórze nie widać tak mocno tych drobinek. Widzę ze większości denko w tym miesiacu się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A udało się :)
      Ja unikam wszelkim połyskujących balsamów, dlatego nawet te delikatne mi przeszkadzają.

      Usuń
  13. ooo, właśnie kończę maseczkę tajski kwiat lotosu a w kolejce właśnie ta niebieska - dobrze wiedzieć, że jest spoko :) a różową miałaś? nie tą nową różaną tylko w takim fuksjowym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ta Ci chodzi? :)
      http://polish-my-nail.blogspot.pt/2014/05/avon-planet-spa-maseczka-sekrety-egitu.html
      Nie lubię jej, bo mnie boli twarzy przy ściąganiu. Jeszcze jej nie zużyłam...
      Tajka miałam i bardzo lubiłam :)

      Usuń
    2. o tak tak :) kurde, czyli też pewnie nie polubię :/

      Usuń
    3. Czytałam, ze niektórym pasuje i nie jest tak mocna. Może to od skory zależy.
      W każdym razie ostrzegam ;)

      Usuń
  14. tez lubie serie naturals do wlosow I kremiki do buzi . BYl kiedys taki ''liscie oliwne'' ten byl dobry.. balsam 2fazowego roqniez nie polubilam..po co ten brokat w nim? Musze blizej sie przyjdzec tuszowi z Luxe..naprawde wszedzie gdzie nie spojrze to go chwala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczka z PS jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też już tego balsamu z drobinkami nie kupię, mojego zmęczyć nie mogę ;) a mam ten drugi, żele, szampony i ogólnie lubię serię Naturals poprawiła się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie duże użycie :) ja polubiłam się z szamponami Fructis :))

    OdpowiedzUsuń