Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.02.2015

Styczniowy haul. January's haul.

W styczniu mogłabym się obejść bez zakupów. Ale po co :p
Dlatego haul jest malutki. Kilka rzeczy do włosów, 4 nowe płytki i dwa lakiery. 

I could skip shopping in January. But why :p
Thats why this haul is very tiny too. Just some hair products.

- szampon Elseve przeciwłupieżowy - moj must have
- odżywka Pantene ogromniasta 750 ml za 50% ceny. Ich szamponów nie lubię, ale odżywki sprawują się dobrze.
- szampon Ultra Doux dla dzieci ale tak pięknie pachnie sokiem wiśniowym i w dodatku tez za 50% ceny

- Elvive anti dandruff shampoo - my must have
- Pantene hair conditioner in super size 750 ml and 50% cheaper. I dont like their shampoos, but conditioners work well.
- Ultra suave shampoo got kids. It smells so lovely with cherry juice and it was 50% cheaper too.



Z Ebaya przyleciały 4 płytki. Xiuya już znam i jestem z nich zadowolona (szczególnie zą ta cenę). Dwie pozostałe będę testować. Na kawowa czaiłam się od dawna.

New stamping plates from Ebay. I already know Xiuya and I am happy with them (especially for that price). The two other I will be testing. I have been wanting the coffee one for a while.


I dwa cudne lakiery. Różowy już jest na paznokciach. Jutro pokażę :) Ten holograficzny jest prze-pię-kny.

And two super pretty polishes. The pink one I already have on my nails. I will show You tomorrow :) And the holographic one is just gor-geous.

Tyle :) 
Thats it :)


23 komentarze:

  1. Świetne lakiery. Czekam na zdobienia z nowymi płytkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te płytki ;) Pokaż w poście jak odbijasz je na paznokciach , bo ja mam jedną płytke ale wzorki nie wychodzą, nie wiem czy źle robie czy to może wina płytki.
    A co do lakierów to ciekawa jestem jak wyszedł ten różowy na paznokciach ;)

    POzdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o krok po kroku?
      To, ze się nie odbija może być wina stempla (gumy), lakieru, albo złe wygrawerowanej płytki. Może tez za mocno ściągasz lakier, za długo czekasz przed nałożeniem wzoru na paznokieć. Mam taki lakier, który migusiem na gumie wysycha i muszę szybko działać, bo inaczej wzorek nie chce się przykleić do paznokcia.

      Rozowy jest cudny :)

      Usuń
    2. No ja kupiłam płytke i stempel na allegro. moze byc złej jakości. wogóle nie odbija się na paznokciu.
      A z jakiej firmy masz stempel i płytki ??

      Usuń
    3. Stempel mam z Ebaya taki duży czarny z miękka guma (jak Kand). Jeśli guma się mocno błyszczy to ponoć pomaga zmatowienie jej delikatnie blokiem polerskim. Moj pierwszy był taki mały, różowy z twarda guma. Tez dobrze odbija, ale jest dla mnie za mały.
      Płytki mam rożne. Te tu są z Ebaya jakieś chińskie. Mam tez z Bundle Monster, Pueen i Born Pretty. Wszystkie odbijają się bardzo dobrze.
      Do ściągania lakieru używam starej karty bankomatowej - te metalowe rysują płytkę. I ważny jest tez pod jakim katem sciagasz lakier. U mnie lepiej sprawdza się trzymanie karty jak najbardziej pionowo.
      Lakierów do stempli tez używam rożnych - zawsze w poście ze stempelkami podaje czego użyłam.

      Pooglądaj tez filmiki na YouTube o stemplowaniu. Na początku bardzo mi pomogły.

      Usuń
    4. Ja mam jakiś różowy stempel i włąsnie z twardą gumą. i nie zbyt nim coś dobrze wychodzi .;)
      Dzięki za rady ;)

      Usuń
  3. tropikalna płytka świetna :D czekam na jakieś zdobienia z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne lakiery i płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery cudowne, chętnie zobaczę jak prezentują się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różóweczka już jutro pojawi się w poście :)

      Usuń
  6. swietne plytki! musze sobie w koncu jakies kupic :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać nowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płytka Afrykańska jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy, lakiery i płytki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dobrze rozumiem 'konieczność niekoniecznych' zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne płytki, przydałyby mi się takie a na allegro bardzo ograniczony wybór, ale nigdy nie robiłam zakupów na ebayu i trochę się boję.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, nigdy nie używałam odżywek Pantene, muszę wypróbować :) Bardzo jestem ciekawa tych płytek z Ebaya, daj znać jak się sprawują ^^ A lakiery cudne! Róż jest taki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czekam na info o płytkach. Zakupiłam jedną taką no name i jest średnia - tragedii nie ma, no ale...;) Teraz czekam aż do mnie dojdą dwie kolejne i się zobaczy. Nawet jak będą słabe, to dosyć małe pieniądze i tak nie żal :)

    OdpowiedzUsuń