Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.02.2015

Mroczny las. Murky forest.

Tak patrzę i patrzę i coś mi tu nie pasuje. Wszystkie elementy osobno bardzo mi się podobają, ale chyba trochę przesadziłam, co myślicie? Powinnam zostawić wszystkie paznokcie brązowe...

I am looking and looking and something is not right. I like all the elements separately, but I think I overdid it this time, what do You think? I should have left all the nails in brown.

Brązowy lakier to Kiko Wood. Na serdeczny paznokieć nałożyłam jedna warstwę zielonego lakieru do stempli od Born Pretty Store. Tego samego lakieru użyłam do listeczków. Bardzo fajnie odbija, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się jako samodzielny lakier na paznokciu. To jasna zieleń z mocno połyskującymi złotymi (bardzo drobnymi) drobinkami. Trochę jak lekki duochrom. Czasami nabiera trochę niebieskich tonów. Świetny! Bedzie idealny do wszelkich dżunglowych stempli ;)
Czarny lakier (drzewko) to tez lakier do stempli z Born Pretty Store.
Top coat Golden Rose Gel Look i gotowe.




The brown polish is Kiko Wood. On the ring finger I applied one coat of green stamping polish from Born Pretty store. The same green polish I used for the leaves. It stamps very well, but I just love it the way it looks as a single polish on the nails. It is a light green with very sparkly gold (super tiny) particles. A bit like a light duchrom. Sometimes it catches some blue tones. Amazing! It will be perfect for all the tropical jungle stamps :)
The black stamping polish (three) is also from Born Pretty store.
Then just Golden Rose Gel Look top coat and it's done.



Oba wzorki pochodzą z plytki BP-L001. Szczegółowo pisałam o niej TU.

Both images com from BP-L001 stamping plate. HERE I wrote more details about it.


Płytka do kupienia jest TU
Zielony lakier do stempli TU, a czarny TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na produkty w cenach regularnych.

You can buy the plate HERE.
The green nail polish You can get HERE and the black one HERE
You can use BAVQ10 discount code to get 10% off on regular prices.

***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


30 komentarzy:

  1. mi się podoba :)) choć sama chyba zostawiłabym zielony akcent solo, już bez stempla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo tez na nim listki dać... żeby było bardziej spójnie...

      Usuń
  2. wzory przepiękne! ale faktycznie,ja bym przy kolorowym serdecznym zostawiła tamte w brązie lub brązowe ze wzorkiem,ale serdeczny gładki zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś w tym stylu pewnie byłoby lepiej...
      Ogólnie trochę dużo się tu dzieje.

      Usuń
  3. wygląda bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie powinnaś zmieniać w tym zdobieniu! Jest przepiękne, a ten zielony lakier jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten zielony lakier :) a cały mani też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, ale to bardzo podoba mi sie ten mroczny las ;) jesli chodzi o plytkę mam ja, i najbardzioej urzekające jest to drzewko ;) Całosc super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta róża w rogu zauroczyła i własnie mam ja na paznokciach :)

      Usuń
  7. kolory idealnie pasują do tych wzorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi dżunglowe stemple- brzmi zachęcająco ;D Całe zdobienie super, chociaż mnie bardziej chwycił za sercę ten serdeczny pazurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała coś z ta dżunglą wymyślić :p

      Usuń
  9. te zielone gałązki na brązowym tle wyglądają zabójczo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie bym się źle czuła w takich kolorach, ale pooglądać je u kogo jest całkiem przyjemnie, tym bardziej w taki zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne to mani, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym dodatkowo pomalowała liski na drzewie brązowym KIKO ;-) Ale nie uważam, żeby coś nie pasowało - jest git :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem świetnie się całość prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość jest świetna, ale najbardziej spodobał mi się zielony lakier stemplowy BPS (ku mojemu zaskoczeniu). Świetnie się prezentuje na brązie ale i solo ma cudny kolor..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam przekonana do tego lakieru na początku. Ale jest prześliczny!

      Usuń
  15. Przyznaję że jestem zachwycona wieloma produktami BPS - a teraz jeszcze zaczęłam chorować na ten lakier do stempli :) Idealne połączenie - na pewno miło się nosiło takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest super... płytki tez bomba... i już lecą do mnie nowe chromy ;)
      Nosiło się przyjemnie. Ja lubie wszelkie ciemne paznokcie.

      Usuń
  16. nie przesadziłaś, piękny mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym zostawiła właśnie tak jak zrobiłaś - pięknie to wygląda :-) ale ja uwielbiam jak dużo się dzieję na paznokciach, wiec :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, nic nie powinnaś zmieniać. Drzewo jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podobają mi się listki na brązie, jest w tym jakaś magia! Drzewo na zielonym tle też się świetnie prezentuje, ale może nie z resztą zdobienia? A i tak całość mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń