Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.02.2015

Międzynarodowy Dzień Kota. International Cat Day.

Wiedzie, że dzisiaj futrzaki maja swoje święto? Nie mogło zatem zabraknąć kocich motywów na paznokciach.

Did You know that our furry friends have their holiday today? I couldn't miss that out and I have some kitty nails for You.



Czarny brokatowy piasek Avon Black Sequins posłużył mi jako baza. O nim opowiem jutro (miało być dzisiaj, ale plany się zmieniły). Kotki z wąsami znajdziecie na płytce BP-35 a łapki na BM-323
Biały lakier to Easy Paris 02. I to właściwie tyle.




The black glitter polish is Avon Black Sequins. I will tell You more about it tomorrow (it was supposed to be today but I had to swap it). The kitties with whiskers come from BP-35 stamping plate and the laws  from BM-323 plate. White polish that I used is Easy Paris 02 And that's basically it.




Nie może oczywiście zabraknąć głównej postaci - Suzi :)

And the most important for today - Suzi :)





Płytkę BP-35 kupić TU
Pamiętajcie o kodzie BAVQ10, który daje Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The BP-35 stamping plate You can get HERE
Remember about BAVQ10 discount code that will give You 10% off on regular prices.


***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Born Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


31 komentarzy:

  1. Aj, aj ależ śliczne pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kotek :P Boskie pazurki
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, kicia na ostatniej fotce wygląda jakby była oburzona, że ktoś śmiał ją obudzić :D
    Fajne zdobienie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj naj naj dla Suzi <3
    tym razem nie mogę się skupić na paznokciach, bo Kota taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak uwielbiam tą serię od Avonu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) Szkoda, ze katalogu niedostępna.

      Usuń
  6. Dobrze, że moje futrzaki nic nie wiedzą - sterroryzowałyby nas domagając się nie wiadomo czego :-P
    Zdobienie bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ma wszystko w nosie, wiec koci terror mi nie grozi. Nie większy niż zwykle ;)

      Usuń
  7. Ale pomysłowo z tymi stemplami na piasku :) Kicia piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki kociak ♥
    ja też robiłam dziś pazurki z czarnym piaskiem i kotami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :)
      Ale się zgrałyśmy.

      Usuń
  9. Perfekcyjnie pomalowane. A piasek z avonu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze pazurki i kotek jaki sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome manicure and a cute kitty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy Suzi była zazdrosna o kota na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. kotałka taka ładna :D
    stemple na piasku są fajne, szkoda tylko, ze trwałość takich jest kiepska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę kiepska bez topu, ale mi to specjalnie nie przeszkadza. Uwielbiam stemplowane piaski, a ze często zmieniam to przynajmniej nie szkoda mi zmywać.

      Usuń
  14. Your cat is super cute and your mani is a total declaration of love for her.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdobienie, jednak kot zwycięża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale boskie kociaki ♥ i na pazurkach i ten futrzany słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. za kotami nie przepadam ale kicia na zdjeciu sliczna, pazurki piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna kicia :) Pazurki też urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jak zwykle przegapiłam i uświadomiłam sobie po fakcie (a właściwie przyjaciółka mi uświadomiła) :D
    Śliczny kociak (na pazurkach i w realu) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koty są super <3
    cudne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kotów nie lubię, ale bardzo fajny wzór na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń