Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.02.2015

Lutowy haul. February's haul.

O ostatniej chwili musiałam poczynić zakupy w Lidlu... inaczej haula by nie było :p Przyznacie, że zadziwiająco mało w  tym miesiącu? Nawet katalog Avonu mnie nie pokusił. 

In the last moment I had to do some shopping in Lidl... otherwise there would be no haul post :p. You have to admit that I did buy much this month. Even Avon catalog did manage to tease me.

- Nowy szampon Garniera z miodem, mleczkiem pszczelim i propolisem. Lubie ich szampony, jestem wiec tego ciekawa.
- Cien tonik do twarzy w fajnej butelce z pompka jak w zmywaczach do paznokci.
- Cien szampon przeciwlupiezowy - kiedyś już jakiś miałam i pamiętam, że się polubiliśmy
- Cien krem do twarzy Q10 na dzień - wiele dobrego o nim słyszałam, pora spróbować
- a na Ebay'u kupiłam maleńkie pędzelki do zdobienia paznokci. 

- New Garnier shampoo with honey, royal jelly and propolis . I like their shampoo so I was curious about this one too.
- Cien face toner with a cool pump like in nail polish removers
- Cien anti dandruff hair shampoo - I had one of those before and I Redeemer we liked each other.
- Cien Q10 day face cream - I heard lots of good things about it, time to try it out.
- and on Ebay I got tiny brushes for nail art.

Wszystko. Denko będzie trzykrotnie większe ;)
That's all. My empties this month are three times bigger ;)

11 komentarzy:

  1. Sama muszę się nauczyć takiego minimalizmu w zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie również dotarły dotarły pędzelki z Ebay'a :) Za 15 zł dostałam aż 20 "narzędzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję skromnych zakupów. Oby tak dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z Cien krem,ale na noc,stosuję już jakieś 3 tygodnie :) liczę na cuda hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście w lutym dałam rade pohamować się troche z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w lutym popłynęłam... Za to w styczniu nie było prawie zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy cien ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie jak sie sprawdzi krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie minimalistycznie ;) nawet nie zdążyłam się rozpędzić :)

    OdpowiedzUsuń